Wpis z mikrobloga

  • 0
@dktr: Nie do końca. Próbowałem się zalogować do Moje Wi-Fi, ale nie przechodzi hasło z umowy. Dzwoniłem na infolinię, to dowiedziałem się że router HomeBox można obsługiwać tylko poprze Mój T-Mobile. Routery Premium, które są już wycofane, można było obsługiwać poprzez portal Moje Wi-Fi. Problem w tym, że w aplikacji Mój T-Mobile nie widzę nigdzie opcji zmiany rozdzielenia pasma. Można tylko zmienić nazwę SSID i hasło, ale jest komunikat że zmiana
Próbowałem się zalogować do Moje Wi-Fi, ale nie przechodzi hasło z umowy.


@Gufcio: a tam nie ma przypadkiem hasła pod routerem naklejonego do logowania się?
  • 0
@BooB: Według tego, co pisze w instrukcji obsługi portalu, ma być to hasło z umowy. W T-Mobile powiedzieli mi że nie zaloguje się do tego portalu już bo został wycofany dla nowych routerów i można je obsługiwać tylko poprzez portal Mój T-Mobile. A w tym portalu nie mogę znaleźć żadnych innych opcji konfiguracji oprócz zmiany nazwy i hasła do Wi-Fi.
Gufcio - @BooB: Według tego, co pisze w instrukcji obsługi portalu, ma być to hasło z...

źródło: Bez tytułu

Pobierz
@Gufcio: to fajnie mają w tym T-Mobile, coś czuję że nawet jak będziesz chciał skorzystać ze swojego sprzętu to będzie pod górkę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 0
@BooB: Niesamowity krok wstecz, skoro wycofują portal "Moje Wi-Fi", na którym można było przynajmniej wykonać podstawową konfigurację na rzecz "nowoczesnej" aplikacji "Mój T-Mobile" dla najnowszych routerów, która zezwala zmienić tylko nazwę sieci i jej hasło. Oprócz tego nie narzekam, po kablu ładnie chodzi na pełnej prędkości. Ale fajnie by było rozdzielić te pasma bo w pokoju gdzie stoi router po WiFi mam pełną prędkość 300Mbps, a zaledwie w pokoju obok 40-50.
  • 0
@BooB: Zalecili kontakt z działem technicznym, gdzie minuta połączenia kosztuje 2,50. Nie wiem czy jest sens dzwonić nawet, czy tylko stracę nerwy i kasę.
  • 0
@BooB: Sprawdzę jak będę w domu. A pomoże to w czymś jak będzie ONT? Czy chcesz zasugerować, żebym zakupił własny router i go podpiął pod ONT?