Kupiłem niedawno Thrustmastera TMX. Na pc jak gram w F1 22 i w ETS'a to wszystko działa prawidłowo. Ale jak podłączyłem ją do xboxa i odpaliłem F1 22 to kierownica tak jakby blokuje się w pewnym momencie. Nie jest to naturalny opór tylko takie jakby zablokowanie kierownicy w trakcie skrętu, że trzeba użyć naprawdę dużo siły żeby 'przeskoczyło'. Ma to związek z jakimiś konkretnymi ustawieniami w grze?
@Pajsyn: U mnie na logitechu g920 jest podobnie. W dirt 2.0 jest pełny obrót kiery, a w f1 tylko 180 stopni. To jest normalne, prawdziwi kierowcy f1 też nie kręcą kierą jakby jechali ciężarówką ( ͡°͜ʖ͡°)
@Pajsyn: Jaki kąt obrotu masz w systemowych ustawieniach kierownicy w windowsie? W xboxie zapewne decyduje o nim gra, dlatego na 99% masz ustawione na 360 stopni i stąd opór. Jednak jest to gdybanie, ponieważ nie opisałeś jaki kąt obrotu masz do dyspozycji grając pod windowsem a jaki pod xboxem.
@Sppiorek @kekacz kąt obrotu zmienia mi się automatycznie na 360 stopni w F1. Na xboxie gra wykrywa jaką mam kierownicę i automatycznie wybiera ustawienia. Ta blokada, o której mówię to jest zupełnie co innego. Pojawia się nawet przy lekkim obrocie kierownicy o parę stopni.
Na pc jak gram w F1 22 i w ETS'a to wszystko działa prawidłowo.
Ale jak podłączyłem ją do xboxa i odpaliłem F1 22 to kierownica tak jakby blokuje się w pewnym momencie.
Nie jest to naturalny opór tylko takie jakby zablokowanie kierownicy w trakcie skrętu, że trzeba użyć naprawdę dużo siły żeby 'przeskoczyło'.
Ma to związek z jakimiś konkretnymi ustawieniami w grze?
#simracing #kierownica #thrustmaster
W xboxie zapewne decyduje o nim gra, dlatego na 99% masz ustawione na 360 stopni i stąd opór.
Jednak jest to gdybanie, ponieważ nie opisałeś jaki kąt obrotu masz do dyspozycji grając pod windowsem a jaki pod xboxem.
Na xboxie gra wykrywa jaką mam kierownicę i automatycznie wybiera ustawienia.
Ta blokada, o której mówię to jest zupełnie co innego.
Pojawia się nawet przy lekkim obrocie kierownicy o parę stopni.