Wpis z mikrobloga

Cześć, jestem totalnie świeży jeśli chodzi o podgrzewacze tytoniu a niestety cena paczki fajek od 1 stycznia wskoczyła mi już na 16zł więc powiedziałem, że #!$%@?ę taki biznes. Aby była jasność, palę fajki dobre 15 lat, moja matka jakieś 40 lat i zarówno jej jak i sobie chciałem sprawić prezent. Od znajomego próbowałem palić te nowe glo ale tym gównem nie szło się napalić(ta najnowsza wersja). Poratował mnie modelem "Iqos 3 duo" i tutaj widziałem znaczącą poprawę w porównaniu z tym glo. Moje pytanie jest takie czy warto płacić za ten "najdroższy" model 100zł czy lepiej wybrać tańszy model lil SOLID 2.0? Jeśli chodzi o to ile palę paczek dziennie to paczka fajek 100(najdłuższych) schodziła.
#iqos
  • 9
  • Odpowiedz
@chromypies: Na ten moment i najbliższe lata nie. A co do kondycji mej jest świetna czy ogólnego zdrowia to nigdy nie miałem problemów i nie mam mimo wieloletniego palenia papierosów. Pracuję jako kierowca na tzw.tirze, robię regularnie badania profilaktyczne. Może w przyszłości bym rzucił, na ten moment rozważam tańszą alternatywę dla siebie i swej mamy. Jeżeli ten podgrzewacz tytoniu sprawiłby, że rzuciłbym palenie w co wątpie bo uważam, że to tylko
  • Odpowiedz
@Szarikk: jedyne różnice to takie ze w droższym iqos masz dwa palenia na jednym ładowaniu i że program punktowy w iqos jest lepszy zdecydowanie (w zeszłym roku miałem 3 nowe urządzenia za 3 złote) . Moim zdaniem warto te 50 złotych nadpłacić żeby potem korzystać. Tym bardziej że wkłady można stosować zamiennie. Fiit do iqos i heets do solid. Chwytaj kod jak się zdecydujesz :) 8UIM6TM
  • Odpowiedz
@Prezenter: Dzięki, mógłbyś mi polecić jakieś mocne te Fiity? Całe życie paliłem tylko czerwone papierosy. Niebieskie czy tam light były dla mnie za słabe a mentolowe papierosy mi nie siadały(Głównie mama je paliła przez większość życia) i pali obecnie też czerwone. Jak nie fiity to te heetsy bo jedni mówią, że drugie lepsze od pierwszego i na odwrót. Pozdrawiam :p
  • Odpowiedz