Wpis z mikrobloga

#morele #pytanie #komputery

Siemano mirki i mirabelki, jest problem z owocowym sklepem. Kupiłem ostatnio płytę główną na outlecie owocowego sklepu (MSI B450-A Pro Max jeżeli kogoś w ogóle to interesuje). Były dwie oferty. Pierwsza 30zł tańsza, w której zawarto informację odnośnie brakujących akcesoriów oraz druga, droższa (którą nota bene wybrałem), w opisie której nie było nic wspomniane o brakującej zawartości, więc wydało mi się logiczne, że wszystko, czego potrzebuję znajdę w pudełku. Jakie było moje zdziwienie kiedy po otwarciu paczki jedną rzeczą była goła płyta główna zawinięta w folię antystatyczną XDD #!$%@? nawet #!$%@? instrukcję obsługi XDD Odpowiadając na potencjalne pytania - tak, maskownicy portów i tej blaszki, na śrubach której montuje się CPU też nie było. Zbywali mnie kilka dni i dziś wysrali maila, według którego wszystko z ogłoszeniem było git i żebym nie #!$%@?ł. Zaoferowali mi - uwaga - 50zł rabatu za to, że nie zwrócę towaru XDDDD Generalnie mam trzy opcje do wyboru: dalej #!$%@?ć się z supportem morele (no #!$%@? według mnie towar otrzymany ni #!$%@? nie jest zgodny z opisem oferty), napisać do MSI o brakujące części, za które sam będę musiał zapłacić oraz zrobić zwrot bez podania przyczyny. Jestem ciekawy waszych opinii/porad odnośnie tej sytuacji, bo zależy mi na płytce (kupiłem ją za 330zł i nie ma opcji, że znajdę coś lepszego w podobnych pieniądzach. Zwłaszcza, że na magazynach pustki, a ceny B550 są #!$%@?).
Pozdro 600
  • 1