Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuje porady, pomocy. Przed świętami dokonałem zakupu biletów lotniczych za pośrednictwem booking. Taka opcja była najtańsza, a i pośrednik znany i budzący zaufanie. Dokonałem tego jako gość, nie logując się na bookingu. Płatność kartą kredytową za pośrednictwem PayPal. Dostalem maila potwierdzajacego z PayPal po kilku minutach.

Gdy następnego dnia nie było żadnej informacji z bookingu przeglądnąłem screen transakcji (na szczęście go zrobiłem) z booking i zorientowałem się, że popełniłem literówkę przy adresie mailowym. W te pędy dzwonię do bookingu, ale automat wymaga nr rezerwacji i kodu PIN, którego nie posiadam. Próbuję na różne sposobu i numery, ale nie przejdę tego pierwszego kroku weryfikacji. Założyłem nowe konto na bookingu i tam napisałem wiadomość w mojej sprawie podając wszelkie możliwe dane i opisując mój problem. Bez odpowiedzi. Telefon do PayPal i tam mnie uspokajają, że mam 180 dni na zgłoszenie roszczenia i żeby poczekać, może booking się odezwie.

Czekam więc, po świętach znowu kontakt z PayPal za posrednictwem konta założonego już po zakupie. Tym razem przychodzi zwrotka z prośbą o kontakt mailowy (i podanie nr rezerwacji i pin, którego nie mam) lub telefoniczny po angielsku. Kolejny kontakt z PayPal i tam przyjęli zgłoszenie. Informacja, że skontaktowali się z booking i będą informować. Dzwonię jeszce raz na booking i podaje stary nr rezerwacji i pin (z wyjazdu w lipcu, dotyczący rezerwacji hotelu). Udaje mi się połączyć i miły Pan podaje mi nr do firmy, która obsługuje ich loty. Tam dostaje informacje, że lotów nie można już odwołać, przeniesienie ich na inny termin to koszt większy niż cena biletów :/

Rozumiem, że ja popełniłem błąd w adresie email, ale nie spodziewałem się, że nie będę mógł się w żaden sposób skontaktować z bookingiem, aby to naprostowac...
Mam pretensje do siebie, ale także do bookingu za brak jakiegokolwiek wsparcia w formie żywego człowieka z którym można porozmawiać. Mogłem te bilety kupić za pomocą innych pośredników (Opodo) gdzie było taniej, ale pomyślałem, że booking jest bardziej wiarygodny.

Czy jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy? Kwota dla kogoś może nie być wielka (1050 zł), ale dla mnie jest istotna.

Składam jeszcze reklamację do tej firmy, która obsługuje loty z bookingu (Go to gate), złożyłbym też do bookingu, ale trochę nie wiem jak :/

Ktoś może miał podobną sytuację i może coś poradzić

Jednocześnie chciałem ostrzec przed obsługa klienta booking, a raczej jej brakiem
#booking #biletylotnicze
  • 3
  • 0
Gdybym mógł się z nimi skontaktować, udało by się paprawic maila i miałbym bilety. Sprawy by nie było. A tak musiałem kupić na szybko nowe, bo przez ponad tydzień kontaktu nie było żadnego.