Wpis z mikrobloga

Yo chcialbym kupic Switcha, najlepiej w wersji oled, bo nie jest jakos mocno drozsza od poprzedniej wersji - oplaca sie wybrac ten model? Slyszalem, ze jakosc ekranu jest lepsza + ogolnie ekran jest wiekszy. Na olx/marketplace wydaja sie fajne okazje ponizej tysiaka, ale smierdzi mi wałkiem xD
Uzytkownicy sprzetu - doradzicie?
#nintendoswitch
  • 10
@Wixu: nie wiem nie znam się, nei miałem poprzedniej wersji i jej nie widziałem nawet na żywo... ale patrząc na to ile zwykły kosztuje (1300-1400), a ile na amazonie w tej chwili oled (1560 - link) to chyba jednak warto dopłacić do lepszego i większego ekranu, czasu działania..
oplaca sie wybrac ten model?


@Wixu: bebechy indentyczne, ekran lepszy. gram tylko w docku wiec mi oled nie potrzebny, wystarczy mi v2.

co do uzywek sie nie wypowiem. bylo kilka wpisow z ewidentnymi walkami z olx - ze nawet nic nie wysyłali.
@Shagot: wlasnie nie wiem, ktory wariant bede preferowal, czy granie w docku (mam wygodne biurko i monitor), czy przenosnie (nigdy nie mialwm handhelda i teraz w mojej glowie jawi sie to jako MEGA opcja, zeby pograc w lozku/na kanapie) wiec sam nie wiem, co byloby lepsze. OLED faktycznie nie jest duzo drozszy, a co do ofert, celuje w olx na miejscu, nie wysylka (Wroclaw wiec relatywnie duzo ofert, zobaczymy).
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Wixu: jakbym miala teraz wybierac to OLED. Nawet jak tylko w docku, szczegolnie jak chcesz neta po kablu podlaczyc. Nowy dock ma wejscie etherner, ktorego v2 nie ma i trzeba przejsciowke. Nintendo Switch ma dosyc problemy z wifi, ktore działa jak chce ¯\_(ツ)_/¯
@Erinalle: do gry online uzywam hotspota z telefonu ktory lezy metr od konsoli. ale potwierdzam ze v2 mam gowniana antene wifi. na sciaganie wiekszych gier/aktualizacji wyciagam go z docka i klade obok routera. gdzie w domu nawet dalej ustawione telefony/tablety (mocno budzetowe) radza sobie z wifi bez zarzutu...

@Wixu
@Shagot: bede miec na uwadze akcesoria, dzieki