Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
@Trollsky: Zaraz wojskowi przyjadą spisać sprzęt, to remontuj szybko żeby mieli czym się tłuc po polach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Inguz: Zanim naprawie ten silnik to juz bedzie po wojnie , i w sumie jezdze jeepami juz ponad 10 lat i pamietam ze jak kupowałem pierwszego to tez było straszenie ze wojsko wezmie :) Takze tego :)
  • Odpowiedz
@BratProgramisty: miałem dwa renixy i pozwolę sobie nie zgodzić się, to jest kiepska jednostka ze spieprzonym sterowaniem silnikiem. Problemy z grzaniem się tego motoru też są bardzo poważne. Po wymianie motoru na MOPARowski było wszystko cycuś. Skończyły się cyrki ze sterownikiem, skończyły się problemy z temperaturą. Nigdy bym wrogowi renixa nie polecił.
  • Odpowiedz
@BratProgramisty: bede wrzucał, teraz stoi na 4,5" lifcie ale chce zrobic 6" zgodnie ze sztuką, z przodu juz są long army wiec teraz czas na tył :) magnaflow rumble juz czeka, i nowe koła <3 jaram sie jak córka Stannisa :)
  • Odpowiedz
@koza_z_nosa: pieknie ! poka poka. Generalnie biłem sie z myslami czy ZJ czy WJ bo jednak WJ nowszy i praktycznie we wszystkim lepszy ... ALE Wjta juz miałem i w sumie ZJ to jedyny grand którego nie miałem , do tego jego bryła jest piekna i padło własnie na polifta Zjta. Plus ten ze zdjecia ma AW4 czyli została wyeliminowane najsłabsze ogniwo tego modelu czyli skrzynia :)
  • Odpowiedz
falujące obroty, problemy z temperaturą


@Podstarzaly_Mandalorianin: faluące obroty to zwykle wina silniczka krokowego, u mnie tak było. Problemy z temperaturą wynikają z problemów z układem chłodzenia, a nie z konstrukcji silnika, a tym bardziej nie jest to wina osprzętu Renixa, który w dużej mierze odpowiada głównie za wtrysk. Miałem łącznie 5 XJotów, z czego 3 były z renixem i problem przegrzewania wynikał z zasyfionej chłodnicy i wadliwego korka zbiorniczka wyrówawczego
  • Odpowiedz