Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 14
@boguslaw-de-cubalibre: Fps dropy na xboxie. Stutter w trybie detektywa po przyblizeniu. Dziwne nowe ruchy postaci. #!$%@? nowa kamera, ogolny performance sie dlawi na konsoli, widac, ze jest ciezko. #!$%@? paleta barwowa. Gra wyglada glupkowato w hdr (hgig). Stracila mroczny klimat na podstawowej mapie. Pozmieniane guziki biegania z dupy, jakby ktos mial z tym problem. To ze w Valhalli sie wciska analoga, to #!$%@? mnie to obchodzi. Fsr #!$%@? cale tlo przez
@NielegalneKretowisko:

Fps dropy na xboxie.


Nie zauważyłem, ale grałem tylko 10 min.

Stutter w trybie detektywa po przyblizeniu.


Tego jeszcze nie widziałem.

Dziwne nowe ruchy postaci.


Dziwne, u mnie jest normalnie. Co masz na myśli dziwne i jak to przeszkadza w rozgrywce?

#!$%@? nowa kamera,


Możesz wyłączyć.

ogolny performance sie dlawi na konsoli, widac, ze jest ciezko.


Gra wyciska 100% z konsoli i piszesz o tym, że to źle?

#!$%@? paleta
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@boguslaw-de-cubalibre: Ludzie od hdr podniesi sztucznie jasnosc gry w hdr bez zwiekszania kontrastu, przez co gra traci mroczny klimat. Po prostu zwiekszyli nity pajace na obrazie SDR. Mapowanie hgig jest zrobione bez smaku, jest zwyczajnie brzydkie i zbyt bajkowe. Gdy jest noc to we Wrońcach u Barona przy znaku do podrozy trawa jest zielona jak w dzien.

Obwodki postaci, anti aliasing lub cos podobnego dziala w taki sposob, ze postac np.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Deska_o0: Samo forsowanie wyzszej jasnosci w nitach na obrazie masterowanym w SDR, to z punktu widzenia ludzi zajmujacych sie paleta barwowa i kontrastem w pierwotnej wersji, to #!$%@? potwarz dla ich pracy, ale to zrozumie tylko czlowiek, ktory wie o czym jest mowa. To jak tunelowanie zwyklych filmow SDR w dolby vision na Disney+ i udawanie, ze to Dolby.

Zeby ktos mogl podniesc podstawowa jasnosc tak mocno, cala gra musialaby byc
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Deska_o0: Z tym nie da sie nic zrobic, nawet jak bedziesz czekac. Filmu Titanic nie da sie przerobic na HDR, bo podstawowy master jest w SDR, kiedy jeszcze nie bylo technologii. Z Wiedzminem jest tak samo, a zwiekszanie jasnosci SDR, to rozpaczliwa proba forsowania sztucznego HDR kosztem klimatu gry i pierwotnego, perfekcyjnego mastera.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Deska_o0: To jest za duzo pracy. To wymaga zmiany calej palety barwowej razem z teksturami, oswietleniem itd., a oswietlenie w Wiedzminie jest wypalone. Rockstar w RDR2 pomimo dodania nowego HDR, zostawil podstawowo w ustawieniach obraz SDR prawidlowo na 100 nitach. Co prawda mozna to zwiekszyc, ale to niszczy pierwotny master. To jest dobrze przeprowadzony zabieg.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ReeceWithouterpoon: Nvidia nakrecila hype na ta bezuzyteczna technologie. Co ciekawe AMD moze uzywac RT bez problemu. Po prostu uwazaja, ze przy obecnym stanie rzeczy to strata czasu i zasobow karty graficznej.

Nvidia jest winna calemu temu #!$%@? przez swoj durny marketing. Po drugie Microsoft nie potrafi ogarnac RT swoim api. Tylko Sony sie udalo to dobrze zaimplementowac.