Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MostlyRenegade: bzdura, losowość w bitwie można zawrzeć w spektrum pomiędzy calkowitej jak rzut moneta i minimalnej np w szachach.
Jeżeli zagrasz 1000 bitew i nie masz na nie wpływu to powinieneś mieć WR pomiędzy 44 a 54% z prawdopodobieństwem 99,7%
Bo wartość oczekiwana to 490 (dwa procent, czyli dwadzieścia bitew na remis) czyli 49% WR.
Odchylenie standardowe to 16.
W trzech odchyleniach mieści się 99,7 procent rozkładu normalnego.
Trzy sigma to
@MostlyRenegade To nie wymyslanie filozofi tak juz jest. Wot ma losowe elementy, ale dzialaja dla kazdego tak samo i wciaz pozwalaja rozroznic kogos kto u mnie grac od tego co jednak nie potrafi.

Wn nabijesz stojąc w krzaku, a wr nie? Dalej czekam na przyklady graczy z bardzo wysokim wn8 i niskim Wr i odwrotnie.
Dalej czekam na przyklady graczy z bardzo wysokim wn8 i niskim Wr i odwrotnie.


@Dajzel: ty czytałeś co napisałem, czy nie czytałeś co napisałem. Jeszcze trochę bitew i sam będę miał takie statystyki.

@prezess123123: to wszystko nie odpowiada na kwestię, której trzeci raz nie będę powtarzał.
Następne odpowiedzi nie na temat będę usuwał.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MostlyRenegade: przecież podałem Ci dowód, gdyby wr zależało tylko od rng wszyscy gracze wraz z wzrostem ilości bitew mieliby wr około wartości oczekiwanej, a tak nie jest, dlaczego konta na botach typu cybertank nie mają wr około wartości oczekiwanej?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MostlyRenegade:

skoro ta gra jest bardziej losowa niż rzucanie kostką?

No udowodniłem Ci że zdecydowanie nie jest bardziej losowa niż rzut kostką czy monetą whatever, więc statystyki WR jak najbardziej mają sens. Proponujesz tezę sprzeczną z prawami matematyki więc nie jest prawdziwa.