Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Miałem 1100 euro, które trzymałem na #ftx na wypadek konieczności zrobienia błyskawicznych zakupów na dołku. Dowiedziałem się dzisiaj o sytuacji FTX i spadkach kursów. Postanowiłem kupić #bitcoin za 800 euro, #etherum za 200 euro i zostawić 100 euro na FTX. Tuż po zakupie kazałem wypłacić BTC i ETH na portfel offline, transakcja zawsze zajmowała max. 3 minuty, na ten moment nie ruszyła od 3 godzin...

1. Na ile % - w Waszej realistycznej ocenie - uda mi się odzyskać środki? I jakiego czasu oczekiwania się spodziewać?

2. Co zrobić z pozostałymi 100 euro? Kupić BTC/ETH i zlecić wypłatę, zlecić wypłatę EUR na konto bankowe, czy trzymać na FTX?

3. Nie znam się bardzo dobrze na rynku #kryptowaluty i dobrych praktykach. W jakim stopniu to nieprzewidziany kryzys finansowy i upadek biznesu przy dochowaniu wysokiej staranności, a w jakim stopniu wynik nielegalnych przekrętów (#oszukujo) i/lub skrajnej niekompetencji i/lub legalnych, ale wysoce nieetycznych, kombinatorskich posunięć Sama Bankmana-Frieda?

4. Na ile głupio postąpiłem, i jaką lekcję powinienem wyciągnąć na przyszłość? Częściej monitorować pogłoski i od razu zlecać wypłatę przy niepokojących sygnałach? Robić zakupy małymi turami (np. 10*$50 w jeden-dwa dni)? Mój domyślny plan to 20% oszczędnośći w krypto, co miesiąc (dollar cost averaging)...

#pytanie

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #636bab22d32d13b4c41206b2
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Miałem 1100 euro, które trzymałem n...

źródło: comment_1668014348NUQMqqS7wE7xKYyqj8hJ1t.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
1. Na ile % - w Waszej realistycznej ocenie - uda mi się odzyskać środki? I jakiego czasu oczekiwania się spodziewać?


@AnonimoweMirkoWyznania: