Wpis z mikrobloga

Posiada może ktoś Xiaomi mi mix'a 4 np z tradingshenzen i mógłby się wypowiedzieć na temat oprogramowania Xiaomi eu? czy są z nim jakieś problemy? Albo czy po jednorazowym zainstalowaniu trzeba co jakiś czas grzebać w tym?
Myślę o tym telefonie ale on nie ma europejskiej dystrybucji a ja jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o zmiany oprogramowania w telefonach.
Aktualnie mam Op9 pro i gdyby tylko bateria była dobra to ani bym myślał zmieniać.
Wiem, że to wina snapa 888 bo się grzeje ale już wersje z + są podobno nieźle.
#telefony #xiaomi #oneplus
  • 5
  • Odpowiedz
@kerri: ogolnie xiaomi eu (miuipolska) uznawane jest za lepsza wersje miui od globalnego softu.
Jest opaety na china romie ktory jest zazwyczaj bardziej dopracowany.

O ile sie orientuje, z tego sklepu mozesz zamowic telefon z wgranym xiaomi.eu. Wtedy zostaja ci updaty ota z pliku i o nic sie nie martwisz.

Jesli nie ma takiej opcji, bedziesz musial odblokowac bootloader i samemu wgrac soft. Pozniej juz tylko updaty, ota lub z pliku.
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: Wiem wiem, że jest taka opcja ale bardziej chodziło mi o kwestie czy po jakiejś aktualizacji coś nie wysypie i będę musiał grzebać?
Albo problemy z aplikacjami, platnosciami, nfc itp

Też myślę czy sie nie wstrzymać bo Qualcomm chyba znów zaczyna robić dobre procesory i może przyszłe telefony z wyższej półki będą trzymały przyzwoicie na baterii.
  • Odpowiedz
@kerri: jak jeszcze siedzialem na xiaomi to dzialalo wszystko, tzn nfc, appki bankow itd bez kombinowania.

Wiem ze byly jakies nowe googlowe pomysly na safety net, ale chlopaki jakos to obchodzili.

Zerknij na miuipolska.pl w dzial download i na ich forum. Tam powinno pisac co i jak.

Natomiast co do telefonu, to mix4 chyba jakiegos szalu nie zrobil duzego. Mi ciekawym sie wydaje 12x, wlasnie ze wzgledu na snapa normalnego, a
  • Odpowiedz