Wpis z mikrobloga

Mirki mam nietypowy problem odnośnie kodu pocztowego mojej miejscowości przy profilu klienta na pgg, a na deklaracji ceeb. W profilu klienta dla mojej miejscowości podczas wybierania kodu pocztowego ten, który jest przypisany do mojej miejscowości jest inny niż w rzeczywistości, a ten, który jest prawidłowy jest przypisany do innej miejscowości co nie zgadza się z tym co widnieje na deklaracji CEEB. Wysyłałem już formularz zmiany danych opisując problem, ale od 2 miesięcy zero odzewu. Co w takiej sytuacji robić?
#pgg
  • 7
  • Odpowiedz
@k-nar: no dobra ale on kodu nie może zmienić bo w systemie jest inny (ja tak to rozumiem). Na moją miejscowość był stary kod pocztowy to napisałem na kopalnie i bez problemu zmienili
  • Odpowiedz
@expo: Zadzwoń do nich, ja miałem taki problem z kodem pocztowym, że w mojej miejscowości zmienili kod, w deklaracji ceeb wpisałem już ten nowy a na stronie pgg nie było jeszcze nowego, tylko stary mogłem wybrać, zadzwoniłem do nich i mi babeczka powiedziała, żeby stary wybrać i nie będzie problemu.
  • Odpowiedz
@Stensin: Tak dokładnie o to chodzi, nie pomoże korekta danych lub założenie konta na nowo, bo w systemie pgg widnieje to tak jak opisałem cały czas.
  • Odpowiedz