Wpis z mikrobloga

@Pawcio_cukierek: właśnie nie rozumiem zachwytów nad fabułą w Cyberpunku, przecież tam jedyne na co masz wpływ to pierwsze 15-20 minut rozgrywki wybierając pochodzenie a potem w ostatniej misji wybierasz zakończenie na zasadzie, że decyzję podejmujesz w ostatniej misji i poprzednie wybory nie mają wpływu na żadne zakończenie poza tym uznawane za złe czyli samobójcza misja w arasace.
@SerTrapistow: Też nie rozumiem, ale z innych powodów, bo gdyby ta fabuła była liniowa, ale przynajmniej dobra to bym jeszcze przeżył, ale najlepsza część fabuły to pierwsze 6-8 godzin, czyli akt 1. Poznaje się gangi, miasto, quest z Malestromem i napad są świetne, gra sprawia wrażenie, że będzie można opowiadać się po stronach gangów i robić dla nich jakieś questy może itd. A od aktu 2 to jakby zupełnie inny scenariusz