Wpis z mikrobloga

Hej, byłem u psychiatry, który zdiagnozował mi ADHD, jednakże twierdzi, ze nie ma uprawnień, aby przepisać mi #metylofenidat i zasugerował, żebym znalazł innego lekarza. Czy ktoś z #trojmisto jest w stanie mi wskazać lekarza, który przepisze mi ten lek? Czy jest ewentualnie ktoś kto zażywa metylofenidat i chciałby ze mną na ten temat porozmawiać?
  • 12
@cfnylis: każdy lekarz może przepisać każdy lek. każdy psychiatra może przepisać metylofenidat. jedyne czego potrzebuje to darmowych i dostępnych od ręki do wygenerowania w systemie puli kodów dla recept rpw na leki narkotyczne. takie kody ma w praktyce... praktycznie prawie każdy lekarz, ponieważ choćby nawet i zwykły lekarz rodzinny wypisuje na co dzień leki narkotyczne, chociażby dla osób przewlekle chorych lub u schyłku życia. Podsumowując: Twój lekarz leci w #!$%@?, zmień
@kaszkada: szczerze mówiąc to nie znam się, byłem na pierwszej i jedynej wizycie. Po tym jak wszystko ładnie opowiedziałem pani zdiagnozowała ADHD, zaleciła leczenie metylofenolem, którego rzekomo nie mogła wypisać, gdyż nie ma odpowiednich uprawnień, aby wypisywać czerwone recepty. Na moje pytanie 'czy mam rozumieć, że nie jest w stanie mi Pani pomóc?', odpowiedziała 'przecież Panu pomogłam, postawiłam Panu diagnozę, proszę teraz znaleźć lekarza, który wypisze Panu Medikinet' i cyk 350zł
@cfnylis: kompletny kabaret. nie znam żadnych lekarzy w trójmieście, ale jeżeli chcesz to odezwij się na priv i podam Ci lekarzy z innych miast, którzy przyjmują także online, a którzy wypiszą Ci stymulanty
@cfnylis: Bądźmy precyzyjni: kolejny lekarz pewnie i tak zrobi własny wywiad, także babka #!$%@? zrobiła. W sumie to mam lekkie deja vu; widziałem już prawie identyczny wpis, też recepciarz w kaszę dmuchał pacjenta i wypisywał najsłabsze leki.