A na poważnie to homologacja pewnie nie przewiduje odwrotnego montażu. Zresztą po co montować odwrotnie, skoro wystarczy niżej żeby osiągnąć ten sam efekt
@Felonious_Gru: Tutaj to powinien być znak stop, żeby każdy kierowca miał czas, aby zapoznać się z treścią tych dwóch dodatkowych tabliczek poniżej ( ͡°͜ʖ͡°)
@Felonious_Gru: Znak jest #!$%@? i to przyznaje. Ale wiesz jak czym się różni projekt wykonawczy ścian szczelinowych (tak ścian bo te obiekty są posadowienia na ścianach) od projektu znaków? Tym ze ściany masz rozrysowaną każdą sekcje od A do Z, a znaki masz zaznaczone na rzucie w postaci „o tutaj będzie znak” i nikt tego nie analizuje czy on się tam później zmieści ani jak będzie zamocowany. Myśle ze problem
A z przesunięciem obiektu to poleciałeś. Każda zmiana lokalizacji obiektu (ścian) to ogromne koszty,
@konskyyy: a, pewnie dlatego, że nie umiesz czytać xD Pisałem o przesunięciu pasa, a nie wiaduktu. Namalowanie pasów w inny sposób aż tak drogie nie jest ¯\_(ツ)_/¯
@Felonious_Gru: Nie mam do Ciebie pretensji. Po prostu opisuje Ci jak to wyglada z perspektywy Wykonawstwa. I odniosłem się do przesunięcia pasa. Nie da się tego zrobić bo każdy obiekt masz optymalizowany pod właśnie dana szerokość projektowanego pasa/pasów ruchu. Takie kwiatki to jest właśnie Polska myśl technologiczna i bajzel w GDDKiA. Pamietam jak przyjechali na wizytacje (wycieczkę) w 50 osób i jak stały wentylatory (lutnie) przed tunelem do wtłaczania powietrza
@Felonious_Gru: Ja tam żadnej wysepki nie widzę, jedynie zabruk i powierzchnie wyłączona z ruchu. Wracając do tematu to w Polsce znaki stawia się jak chce i gdzie chce. Nie mamy jednego spójnego systemu na wzór tablic na bramownicach, a co dopiero to co pokazujesz. Na węźle wschód (przy drugim portalu) masz bramownice z malutka tabliczka, która ledwo da się zauważyć.
#motoryzacja
źródło: comment_1658899209jmv8xjNFh4um3FVS6wSymJ.jpg
Pobierz@Felonious_Gru: co to znaczy 'moze spasc'? A znaki NAD autostrada to juz nie moga spasc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A na poważnie to homologacja pewnie nie przewiduje odwrotnego montażu.
Zresztą po co montować odwrotnie, skoro wystarczy niżej żeby osiągnąć ten sam efekt
@sing: ( ͡º ͜ʖ͡º)
źródło: comment_1658938801yFCcgUVoYY1fdqLk2Ht8Q4.jpg
Pobierz@Felonious_Gru: @sing:
przebijam!!
źródło: comment_1658938973t2MEpL1A6I9ly5Z3QmvMeI.jpg
Pobierzźródło: comment_1658939598Zayng8loyGxCfrwSpWO2db.jpg
Pobierzźródło: comment_1658940368n49smuUYy8ywQEGwNcD1kz.jpg
Pobierzźródło: comment_1658942329PSaKIz7l2drBdZiNUwxUYo.jpg
Pobierz@pieczk: chciałem napisać, że spoko, ale powiększyłem i zobaczyłem ograniczenie xD
@konskyyy: ale czemu pretensje o to masz do mnie?
@konskyyy: a, pewnie dlatego, że nie umiesz czytać xD
Pisałem o przesunięciu pasa, a nie wiaduktu. Namalowanie pasów w inny sposób aż tak drogie nie jest ¯\_(ツ)_/¯
@konskyyy: to na cholerę tam jest wysepka ponad metrowa po lewej ¯\_(ツ)_/¯