Wpis z mikrobloga

@Stingeree mi też zamula, może nie jakoś tragicznie, ale wyraźnie. Do tego często po akceptacji płatności blikiem wyskakuje info w apce coś w stylu że nie można pobrać danych, spróbuj ponownie. Jak kliknę to wtedy odświeża i pokazuje że zaakceptowane.
@Stingeree apka ing działa słabo odkąd pamiętam, 3 lata już. Logując się to jest loteria, czasami potrwa to 5 sekund, a czasami 5 minut.
Mam ją do hipoteki więc pół biedy bo az tak czesto sie tam nie loguje, nie wyobrażam sobie żeby apka mBanku której używam codziennie mi tak działała.
@Stingeree: Jeżeli aplikacja działa wolno, warto wyczyścić jej pamięć podręczną. Sprawdź też, czy masz aktualną wersję Mojego ING. Niedawno udostępniliśmy aktualizację. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z czatem w Moim ING lub z infolinią: 32 357 00 69. Zarejestrujemy zgłoszenie techniczne.