Wpis z mikrobloga

@yolllx33: ja depresji w to nie mieszam. Nie jestem jego lekarzem ani terapeutą….. ale jedno jest pewne…. Coś mu się odkleiło pod kopułą i niech dalej inspiruje dzieciaków do skakania do Wisły, to go kiedyś jakiś rodzic nie będzie prosił o kolejny skok, tylko sam go do studzienki z szambem wrzuci`.
  • Odpowiedz
  • 3
@Rosalinea ten skok to jest, ja nie wiem jak to opisać, już napisałam ' #!$%@? serio ' bo mi słów zabrakło. Przecież to jest Wisła! Już dobra że z brzegu, że mu się nic nie stało ale to Wisła! Co za pozery
  • Odpowiedz
@Opportunist: @agahej: jakie to smutne kiedy widzimy ku czemu świat i wartości zmierzają. Czego ludzie dla łatwej kasy nie zrobią tracąc na wizerunku, szacunku i ogólnie pojętej etyce bytu.

Aż strach pomyśleć jak świat będzie wyglądał za 20-30 lat.
  • Odpowiedz
@Rosalinea: Ale moja droga tak jest od dawna i tak będzie tylko nie każdy jest takim narcyzem jak on XD jak nie było internetu to ludzie robili głupoty by zaistnieć w gazecie czy telewizji itp
  • Odpowiedz
super

Ciekawe czy ich lajki kiedyś im chleb upieką, samochód naprawią, serce albo nerki zoperują. Jak tak dalej pójdzie i na lajkach miliony będą ludzie zarabiali, to jestem pewna, że to #!$%@?. Ktoś kiedyś mądry ureguluje te dochody. Mam nadzieje ( _)
@Opportunist: @yolllx33:
  • Odpowiedz
@Rosalinea: dziś jeszcze udzielił wywiadu i na pytanie czy przegrana to porażka stwierdził, że nie. Ale... boli go, że nie wygrał i nie może przez to spać!
Ekstremalny ból dupy to przeszłość. Może megaekstremalny?
  • Odpowiedz
@Rosalinea: Za lajki jest kasa a za kasę to już można zrobić to co wymieniłaś, po prostu na wszystkim można zarobić, dupy dawać też można i zarobić na tym to czemu nie na lajkach? Taki świat ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz