Wpis z mikrobloga

Aktualny #metar z godziny 21:00 (kliknij na lotnisko, aby zobaczyć odkodowany metar)

#metar - co pół godziny (sub/czarnolisto) #metar00 - co godzinę

EPBY 132000Z 24001KT 2000 -RA BR BKN001 OVC002 03/03 Q1023 =

EPGD 132000Z VRB02KT 0400 R29/0450 FG NSC 01/01 Q1023 =

EPKK 132000Z 18003KT 120V230 5000 BR NSC M01/M02 Q1024 =

EPKT 132000Z VRB01KT 1000 R27/1700 BR NSC M02/M02 Q1023 =

EPLB 132000Z NIL=

EPLL 132000Z 35003KT 0700 FG OVC001 01/01 Q1023 =

EPMO 132000Z 29004KT 1200 R08/P2000N -DZ BR BKN004 OVC006 02/02 Q1023 RERA=

EPPO 132000Z 32004KT 3500 BR OVC002 02/01 Q1023 =

EPRZ 132000Z 24005KT 6000 NSC 01/M01 Q1023 =

EPSC 132000Z 17003KT 2000 -RA BR BKN001 02/02 Q1022 =

EPWA 132000Z 29005KT 3000 -RA BR BKN004 02/02 Q1023 NOSIG=

EPWR 132000Z VRB01KT 4000 MIFG BR NSC M00/M01 Q1024 =

EPZG 132000Z 25005KT 220V290 0550 FZFG BKN002 M00/M00 Q1024 =

#metar #metarbot #bot (wersja #beta)

zapytania/infrormacje: @Mehgods

Czym jest METAR? Jest to format raportu o pogodzie używany w meteorologii lotniczej i prognozie pogody więcej informacji:


151800 dzień 15. bieżącego miesiąca, raport z godziny 1800 zulu (czas UTC), lokalny dodaj +1


27025KT - wiatr z kierunku 270 stopni o sile 25 węzłów


29028G43KT - wiatr z kierunku 290 stopni o sile 28 węzłów w porywach do 43


9999 lub 0300 - widzialność w metrach, CAVOK = Cloud and Visibility OK


BKN005 - podstawa chmur (BKN005 broken 500ft )


01/M02 - temperatura/punkt rosy w tym przypadku +1/-2


Q0999 - ciśnienie QNH w tym przypadku 999hPa

  • Odpowiedz