Wpis z mikrobloga

Jestem kompletnym laikiem w temacie. Troche pobuszowłem i znalazłem UBERTI Remington 1858 New Army 5,5 ktos na allegro sprzedaje lekko uzywany z zestawem za 1600 zl. Nastepny znalazlem juz za 3600 zl Rewolwer Remington Uberti 8" INOX. Moje pytanie jest takie, czy one mocno roznia sie od siebie pod wzgledem energii? Roznica w cenie jest spora. Warto kupic tego drozszego? Istnieja jeszcze jakies inne modele tego remingtona godne polecenia? Gdzie zakupic czarny proch bez EKB? Dzięki za pomoc

#bron #bronpalna #czarnoprochowce
  • 13
  • Odpowiedz
@Marianoitakiano221: nie wiem jak ten z ogłoszenia, ale najtansze maja sporo ograniczen np. Przyrzady celownicze zamontowane na stałe. Czy warto dopłacać? Jak ma lezec w gablocie i byc używany raz do roku...nope. Jak strzelasz co weekend to tak.
  • Odpowiedz
@Krabowski:

Ten 5,5 i 8 to sa dlugosci lufy, inox oznacza,ze jest ze stali nierdzewnej. Roznica ceny jest raz tyle. Czy warto doplacac? Wlasnie nie mam pojecia. Jesli roznica w mocy jest znaczaca, to warto i dlatego pytam i czekam az jakis dobry czlowiek mnie pokieruje.
  • Odpowiedz
@Marianoitakiano221: proch możesz kupić w Czechach, są sklepy w Ostravie, Czeskim Cieszynie.
Obecnie ceny pyłu odleciały w kosmos, za kilogram trzeba dać grubo ponad dwie stówy.
Warto przed wyjazdem po proch skontaktować się ze sklepem, czy mają na stanie, ewentualnie zarezerwować.
  • Odpowiedz
@Marianoitakiano221: mam colta w oksydzie, osobiście brałbym tego tańszego, niby inox ma nie korodować, ale każdy rewolwer po strzelaniu powinien być wyczyszczony i nasmarowany.
Ten krótszy powinien być wygodniejszy w uzytkowaniu,
8 calowe rewolwery to kawał żelaza.
Jeśli jest możliwość to radzilbym kupno używki osobiście po wcześniejszym obejrzeniu sztuki, warto byłoby sprawdzić stan lufy, płynność działania mechanizmu, szczelinę pomiędzy bębnem a lufą oraz osiowość.
A w ogóle to nie polecam rewolweru
  • Odpowiedz
@Marianoitakiano221: przed kim chcesz się bronić?