Wpis z mikrobloga

@sign: Czemu nie, tylko to jest przystosowane do instalacji na stałe, nie wiadomo czy producent pozwala na zarobienie wtyczki 3f na przewodzie zasilającym, pewnie nie.

Jaki tam masz bezpiecznik na tym obwodzie?
@sign: jak masz gotowe gniazdo to możesz zlać ładowarkę stacjonarną i kupić sobie taką na wtyczkę 16 lub 32A (w zależności jaką posiadasz). Opcja tańsza i zawsze jest możliwość zabrania w trasę, ja tak ładuję np. kiedy goszczę w domu rodzinnym lub u teściów.
@bartiprog: Właśnie w tym rzecz, czy podpinać coś pod istniejące gniazdo czy montować wallbox? Ma to być na stałe.
Gdzie sprawdzić jaki bezpiecznik? Ja w elektryce jestem zielony
@sign: Jeżeli ma być na stałe a nie jako przejściówka kablowa 3f->Type2 to ja bym to na krótko podłączał, po co ma być dodatkowy potencjalny słaby punkt w instalacji. Chyba że gniazdo 3f będzie używane też do czegoś innego.

Gdzie sprawdzić jaki bezpiecznik? Ja w elektryce jestem zielony


@sign: No jeżeli jesteś zielony w elektryce to instalację czegoś takiego zleciłbym komuś kto się trochę zna. Bezpieczniki powinieneś mieć w rozdzielnicy
@bartiprog: Nie mam zamiaru tego robić sam, chce tylko rozeznać co trzeba kupić.
@Stashqo: Dzięki, w standardzie dali kabel do zwykłego gniazdka, ale nie chodzi o to żeby auto ładować 16h. Na tym kablu ładowanie będzie takie samo jak z wallboxa?
@sign: Wallbox to po prostu wyprowadzenie tego napięcia co masz w gniazdku w formie wtyczki nadającej się do samochodu. W nim nie ma żadnej aparatury specjalistycznej, po prostu "wystawia" napięcie dla samochodu. Taka ładowarka mobilna spełni taką samą rolę co wallbox, różni się tym że jest mobilna a nie do zamontowania na ścianie.

Z takim czymś będziesz ustawiony i będziesz mógł ładować pełną dostępną mocą, bez wiercenia i przerabiania instalacji. Musisz
Ten Juice Booster 2 wygląda bardzo sensownie, trochę drogi ale ma i "duże" i "małe" gniazdo trójfazowe, zwykłą wtyczkę i może działać jako przedłużacz Type 2.