Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy wśród braci produkującej #bimber jest jakiś konsensus co do polecanego na start zestawu do rektyfikacji? Jestem nowy w temacie i jeżeli miałbym sam przeglądać setki ofert na Allegro i porównywać, to pewnie finalnie i tak wybrałbym źle.

Jeżeli dałoby się zmieścić w 2/3k za coś porządnego to byłoby idealnie.

Coś mówi mi nazwa #aabratek ale nie wiem czy to typ czy marka czy co.

Z góry dziękuję za pomoc!

#alkohol #destylacja

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #621e07dcac0cf6f9b475dff4
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Wesprzyj projekt
  • 7
  • Odpowiedz
1919: Temat rzeka, ile druidów tyle sprzętów i sposobów. Na początek odpowiedz proszę co chcesz uzyskać. Czysty absolut czy zwykły słowiański bimber, a może masz zamiar przerabiać owoce lub zboża? To pomoże dobrać albo nakierować w odpowiednią stronę.

Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
  • Odpowiedz
OP: @Kapitan-Planeta: Generalnie to myślałem o czymś co mi da jak najczystszy spirytus, a pędził będę głównie cukrówki. Ponieważ jednak ilość opcji i rozwiązań (czasem tych dziwnych) jest ogromna, to szczerze liczyłem że tym razem ujdzie mi na sucho bycie leniem któremu ktoś podpowie dosłownie gotowy link do allegro ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak już mówiłem, nie chce kupić jakiegoś dziadostwa

Ten komentarz został dodany przez
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Z allegro to lepiej uważaj. Tam jest mnóstwo ścierwa. aabratki są w pierdyliardzie konfiguracji, z czego większość to gówno. Jak patrzę to Bokakob jest jeden - jeśli musisz z allegro to bierz to, ale ja niczego nie gwarantuję. A jak nie zaloguj sie grupkę fb i tam dadzą ci kontakt do porządnych producentów, z tym że czas oczekiwania na sprzęt to jakieś 2 miesiące.
  • Odpowiedz