Wpis z mikrobloga

W ostatnich tygodniach byłem bombardowany reklamą #dyinglight2 na youtube. Generalnie była one niesamowitym sztosem. Zajebista muzyczka Portals-watch out. Fajnie pokazany parkour, który zachęcał do zagrania no i wogóle było to super wyreżyserowane. Techland zrobił zajebistą robotę bo zakupiłem już #dyinglight 1 a w sumie wcześniej nawet nie myślałem o zagraniu w dying light. W planach oczywiście mam kupno dying light 2 Wczoraj wchodzę na youtube no i wyświetla mi się reklama #elex2. Matko boska jak można taką gównianą reklamę gry wrzucić to ja nawet nie wiem. Wygląda to bardziej jak antyreklama. No zniechęcili mnie do kupna tej gry mimo, iż sam osobiście jest fanem Piranhi. Myślę, że sama gra obroni się fabułą no ale wypadałoby jednak zainwestować trochę więcej w marketing. Zdaje sobie sprawę, że różnica w budżetach obu firm jest kolosalna ale mogli się bardziej postarać.
#xbox #ps5