Aktywne Wpisy
![abuk123](https://wykop.pl/cdn/c3397992/abuk123_vNN4vqKa1y,q60.jpg)
abuk123 +23
![jankowalski811](https://wykop.pl/cdn/c3397992/jankowalski811_COhHACSfJx,q60.jpg)
Jak widzę tych #!$%@? Oskarków tak 13-17 lat to mam ochotę wytrzaskać po tych pyskach aż to spaghetti z łba im spadnie. Ciekawe czy ja w tym wieku też byłem taki #!$%@?. Oni są tacy nijacy że każdy z nich wygląda i zachowuje się identycznie, zero #!$%@? pomysłu na siebie tylko włożyć do tej ochydnej gęby jakiegoś e papierosa albo #!$%@? kolegi i #!$%@? muzyka z głośnika
Mam pytanie: w starych pociągach była osobno lokomotywa i wagony pasażerskie, które można było dowolnie łączyć i rozłączać. Często można zobaczyć jak personel odłącza lub dołącza wagony.
W nowych pociągach tak nie ma: one przychodzą jako całość. Można złączyć dwa pociągi "dupami", ale nie można odłączyć lokomotywy i połączyć tak, żeby dało się przejść w środku od początku do końca. Albo nie można dostawić jednego wagonu.
Dlaczego tak?
@kurczaczak: dawniej też miałeś EZT, tylko raczej na krótkich dystansach w polsce, czyli niezapomniane EN57. Nic nowego
@kurczaczak: choćby szybka zmiana kierunku jazdy. Maszynista zabiera klamoty z jednej kabiny do drugiej, uruchamia ją i z trasy Warszawa - Siedlce robi się relacja Siedlce - Warszawa.
Dodatkowo możesz mieć kilka wózków napędowych co zwiększa przyspieszenie bez konieczności dużego poboru mocy, możesz też mieć mniej wózków tocznych co zmniejsza koszty późniejszego remontu.
Takim polskim miksem lokomotywy z wagonami i ezt jest na przykład zespół typu push-pull Pesa
Pfffft szkoda, że mnie tam nie było :D