Wpis z mikrobloga

Cześć, obejrzałem X filmów porównujących xsx do xss i dalej nie wiem. Jestem niedzielnym graczem "powracającym" do konsol i nasuwa mi się pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi: czy xss pociągnie DUŻE next genowe gry typu nowe GTA i uprzedzając smieszków: jestem zielony ale wiem, że nie znamy wymagań gta ale może ktoś siedzi i orientuje się czy nowe tytuły będą tam śmigać. Ze wszystkich porównań pomiędzy xsx/xss wyciągnąłem tylko wniosek, że nie warto jest dopłacać ~1k za takie różnice. Racja? A i jeszcze jedno, bo oczywiście w xss nie ma napędu - ceny gier w katalogu znacząco się różnią od pudełkowych?
#xbox #xboxseriesx #xboxseriess
  • 13
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@popek_ga: oczywiście że pociągnie - właśnie o to chodzi w konsolach, że wsadzasz płytkę (albo i nie) i działa. Po prostu możesz mieć mniej klatek, gorsza rozdzielczość, brak HDR ale gra będzie działać i, przynajmniej póki co, będzie działać płynnie. Prawdopodobnie z czasem to się zacznie trochę rozjeżdżać i to co za 4 lata na jakimś xsx pro będzie chodzić w 8k i 60 klatkach u ciebie będzie od czasu do
@popek_ga
1. Jak nie masz telewizora 4K to styknie
2. Pociągnie, ale możliwe, że 1440p będziesz mieć w 30 klatkach, a 1080 w 60 FPS
3.

DUŻE next genowe gry typu nowe GTA

Naiwne trochę, nowe GTA to będzie GTA V ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
4. Zależy. Po +- kilku miechach od premiery zdarzają się bardzo fajne promocje na pudełka, często nadarzy się jakaś inna okazja. Z drugiej
Nawet się nie zastanawiaj tylko bierz Xboxa Series X w series s nie masz napędu więc wszystkie gry będziesz miał cyfrowo czyli tak na prawdę żadnej gry nie będziesz miał na własność, pudełko zazwyczaj tańsze i możesz odsprzedać na olx i wyjdziesz na zero lub lekki minus.

Jak dobrze poszukasz to znajdziesz Xboxa z jakimiś dodatkami za 2700+/- i jest to cena normalna, a jak ktoś czeka aż konsole będą kosztować po