Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#motocykle
Jak ocenić czy w warunkach drogowych opona jest już wystarczająco dogrzania i można odrobinę szybciej pokonać zakręt? ( ͡° ͜ʖ ͡°) jak to robicie?
  • 12
  • Odpowiedz
@Reynald od tego jest tor. Sam na torze na łokieć zejdę bez problemu (ale tylko lewy ( ͡º ͜ʖ͡º)), za to na ulicy nigdy nawet nie próbowałem schodzić na kolano bo to po prostu głupota.
  • Odpowiedz
@Reynald poza tym na drodze prędzej puści opona przez jakiś piach czy mokre pasy niż przez to, że jest zimna. No chyba że ktoś jeździ na slikach po ulicy.
  • Odpowiedz
@Reynald: Opony drogowe mają bardzo szeroki zakres pracy jeżeli chodzi o temperatury, więc są "dogrzane" w miarę szybko. I dlatego nie należy sobie zawracać tym dupy. Bo szeroki zakres pracy, szybki czas uzyskania "optymalnej" temperatury i zmienne warunki na drodze w żadnym z możliwych przedziałów czasu nie będą oznaczać, że opona właśnie w tym momencie pracuje optymalnie na 100%.
  • Odpowiedz
@Reynald: Opony szosowe to nie sa opony torowe.
Nie trzeba ich grzać i wystarczy że przejedziesz kilka km aby były ciepłe. Osobiście gdybym pojechał na tor to dwa piwerwsze okrążenia były by na 70% moich możliwości a potem składanie się do końca.
  • Odpowiedz