Aktywne Wpisy

Dalamar +126
Chryste jaka ona musi być płodna
#plodnajulka #lekkoatletyka #ladnapani #prokuratorboners #buziaboners #brzuchboners #wszystkoboners #anastazjakus #szaramyszkadlaanonka
#plodnajulka #lekkoatletyka #ladnapani #prokuratorboners #buziaboners #brzuchboners #wszystkoboners #anastazjakus #szaramyszkadlaanonka
źródło: 451054847_18014886212386299_4980937180399125792_n
Pobierz
Docent_Jan_Mula +198





Nowy alternator został zamontowany w lipcu.Od tego czasu wszystko OK aż do zeszłego tygodnia, gdy czasami zapalała się kontrolka łądowania.
Akumulator wymieniony na nowy jednak nic się nie zmieniło. Dziś włączyłem torque podłączony pod obd port i sprawdzałem cały czas napięcie w czasie jazdy. Rano pierwszy raz po odpaleniu auta napięcie wynosiło pomiędzy 11.6 - 11.9. Kontrolka zapaliła się po krótkim czasie i świeciła cały czas przez ok 15 km poza krótkimi momentami gdy auto stało trochę na światłach. Jednak nawet wtedy napięcie nie rosło. Próbowałem włączać światła, AC itd jednak nie mało to żadnego wpływu na napięcie.
Po dotarciu do celu wyłączyłem silnik i po 10 sek włączyłem ponownie. W drodze do domu napięcie w torque pokazywało cały czas ok 14v, ikonka baterii nigdy się nie zapaliła. Również napięcie nie rosło i nie spadało bez względu na to czy więcej urządzeń pobierało prąd czy nie.
Mierzyłem też napięcie bezpośrednio na akumultorze i pokrywa się to z tym co pokazuje Torque (wskazania z Torque są zaniżone o ok 0.5v).
Tak więc bardzo dziwny przypadek, ładowania działa dobrze po tym jak się wyłączy silnik po pierwszym odpaleniu rano.
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
#samochody
Nie rozumiem jedynie tego że problem wystepuje tylko rano po pierwszym odpaleniu silnika (choć i to nie zawsze)?
- wymiana na inny w innym warsztacie, jednak wtedy pokrywam wszystko z własnej kieszeni, bo nie sądzę że bedą chcieli oddać za to