Wpis z mikrobloga

Film o produkcji BF2042, w skrócie:
- EA kazało skopiowac wszystkie popularne pomysły z innych gier
- Większość doświadczonych pracowników studia odeszła przez brak kreatywności w pracy
- Upgrade'owali silnik do nowej wersji. Brak ludzi którzy go stworzyli, sprawił, że mieli z tym duże problemy.
- Dopiero po jakimś czasie zrobili zwrot w kierunku Battlefielda czyli conquest i duże mapy.
- Po premierze Apexa zrezygnowali z tradycyjnych klas postaci
- Praca z domu dołożyła swoje
- Dostali za mało czasu
#battlefield #battlefield2042 #gry
LoneRanger - Film o produkcji BF2042, w skrócie:
- EA kazało skopiowac wszystkie pop...
  • 3
  • Odpowiedz
@LoneRanger: patrząc na to wszystko najbardziej żal mi deweloperów, którzy przez brak czasu i doświadczenia musieli wykrzesać coś z niczego żeby zadowolić górę, a teraz są wszędzie oblewani gównem za coś na co nie mieli do końca wpływu. mam nadzieję że zampella będzie miał jaja i poprowadzi battlefielda 2042 w dobrym kierunku. na razie pozostaje czekać... (,)
  • Odpowiedz
@kapiszonowiec: Zampella to ojciec COD'a a następny BF ma być hero shooterem. Także ja niczego sobie już nie obiecuje po tej serii.
Jest jeszcze gość który odszedł ze studia odpowiedzialnego za HALO i założył własne na zlecenie EA. Ma robić coś związanego z seria BF, obstawiam, że będzie to kampania singleplayer.
  • Odpowiedz