Wpis z mikrobloga

Skonsolidowane przychody VRG w listopadzie 2021 roku wyniosły 91,9 mln zł, co oznacza wzrost o 92,6 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 896,6 mln zł i były wyższe rdr o 24,1 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w listopadzie 52,1 mln zł i były wyższe rdr o 74,4 proc. W okresie styczeń-listopad w tym segmencie przychody wyniosły około 492,3 mln zł i były wyższe o 11,3 proc. rdr.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w listopadzie 39,9 mln zł i były wyższe rdr o 123 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła 404,2 mln zł, czyli wzrosła o 44,2 proc. rdr.

Sprzedaż online ukształtowała się w listopadzie na poziomie 17,6 mln zł, co oznacza spadek rdr o 23,3 proc. Łącznie w okresie styczeń-listopad sprzedaż online wyniosła 168,9 mln zł, co oznacza spadek o 6,6 proc. rdr.

VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie wyniosła 56,1 proc. i była wyższa rdr o 7 pp. Narastająco od początku roku marża wyniosła 52,5 proc. i była wyższa o 4 pp. rdr.
https://infostrefa.com/infostrefa/pl/wiadomosci/41020511,przychody-vrg-w-listopadzie-wyniosly-91-9-mln-zl-wzrost-o-92-6-proc-rdr
#vrg
#gielda