Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku , wczoraj (i dzisiaj) to już się zagotowałem.

Kupuję samochód, wiedziałem, że muszę zapłacić jeszcze za opony i ubezpieczenie. Przed wyjazdem po odbiór, wszystko sprawdzone - środki są, limity ustawione powyżej kwoty do zapłaty.
Płacę za opony - wszystko OK.
Płacę za ubezpieczenie - karta zablokowana.
Chat w aplikacji - nie pomoże. mLinia - czas oczekiwania kosmiczny.
Próbuję więc zrobić przelew za ubezpieczenie, przelewając wcześniej środki z karty - konto zablokowane. Pomijam przelew na 55k dnia poprzedniego, który nie wzbudził podejrzeń.
mBank - nie dzwoni, nie pyta czy to ja. Ma gdzieś klienta, który zostaje z zablokowanym dostęp do SWOICH środków. Świetna postawa, gratuluję.

Napociłem się w salonie, musiałem zapłacić z innego konta zupełnie. W drodze powrotnej składam dwie reklamacje - na blokadę karty kredytowej oraz na blokadę konta. Oczywiście udowadniając, że ja to ja, że to ja robiłem transakcje. mBank nie musi udowadniać niczego.

Dzisiaj dostaję odpowiedź - że mam przedstawić starty finansowe wynikłe z tej sytuacji. Przecież macie wyciąg z konta? Po co ta farsa?

Macie propozycję rekompensaty? Macie w ogóle odrobinę taktu, żeby przeprosić? Macie choć trochę rozumu blokując losowo ludziom karty i konta, bez kontatku z nimi?

Jestem u Was od 13 lat, mam dwa konta biznesowe, jedno prywatne.
To kolejna wasza porażka i myślę, że ostatnia, w związku z czym czekam na poważne propozycje rekompensaty.

#mbank
  • 8
@ZespolmBanku:
Zrobiłem to, ale z rozwiązania w postaci udowadniania straty i kolejnym telefonie na mLinie, nie jestem usatysfakcjonowany.

Widzę, że tu jesteście równie pomocni co na mLinii, to chyba Wasz firmowy standard.

Nic to, pozostaje mi być niemiłym dla Waszych niekompetentnych pracowników.
Dziś dostałem od was propozycje karty kredytowej. Po jej odrzuceniu założyliście mi blokadę na debetową przy płatności za polisę ubezpieczeniowa za samochód!!!!. Wy jesteście normalni? Czatu nikt nie odbiera. Na infolinie nie ma się jak dodzwonić!!!!
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ZespolmBanku: współczuję, że musisz się tłumaczyć z tego gówna jakie robi Twój pracodawca xD przeciez oni potrafią #!$%@? wszystko co się da xD jak np dopisanie do rachunku zupełnie obcego człowieka i twierdzić że to mój problem
@merlinmag: dodzwoniłem się do tych zwałów. Odblokowali. Rzekomo płatność z aplikacji za polisę to podejrzana akcja i "system" postanowił mi zablokować możliwość dokonywania przelewów oraz transakcji kartą. Pół godziny na słuchawce aby potwierdzić, że tak to ja - jak co roku płace za polisę ze swojego konta.