@Piotr_Rupik: W sumie ciekawe jak doszli do takich ustawień zawieszenia, że pod pewnymi prędkościami aż tak samochód się obniża wyłączając dyfuzor z tworzenia docisku i oporu aerodynamicznego
Przecież siły działające na bolid na prostej są o wiele mniejsze niż w szybkich zakrętach w których też bolid powinien się tak obniżać, to jest serio ciekawe
@Prychacz: Ja #!$%@? -.-'' Docisk aerodynamiczny to siła która dociska bolid do powierzchni i to raczej normalne że w jakiś sposób to działa na amortyzację pojazdu...
@Prychacz wektory sił są zupełnie inne. Kto wie czy np w takim Baku to skrzydło tez sie tak obniza. Moim zdaniem nie, bo tam do wektora działającego w kierunku czołowym dochodzą boczne. Kiedy działa tylko ten czołowy, to skrzydło się obniza. To są tylko moje domniemania i jeat duza szansa, że nie są ani trochę prawdziwe xd
Zazdroszczę Wam że se możecie o każdej porze iść po coś do żabki czy innego sklepu. Ja najbliższą mam dopiero w powiatowym (ponad 20 kilometrów)... #przegryw
#f1
Przecież siły działające na bolid na prostej są o wiele mniejsze niż w szybkich zakrętach w których też bolid powinien się tak obniżać, to jest serio ciekawe
Proszę nie skupiać się na tylnym skrzydle ( ͡° ͜ʖ ͡°)