Wpis z mikrobloga

Zamówiłem kilka rzeczy w #ikea, trochę na to wszystko czekałem, dostawa potwierdzona na jutro, a dzisiaj SMS, że jeden z towarów zostanie do mnie wysłany w terminie późniejszym z powodu błędów logistycznych. No i spoko, to i tak pierdółka zamówiona przy okazji, więc luz, może być później.

Z tym, że zaraz po tym przychodzi mail z fakturą korygującą na tą pozycję, którą mieli dosłać w terminie późniejszym, a przyczyna korekty to zwrot towaru. W mailu info, że pieniądze zostaną mi zwrócone.

W historii zamówienia są teraz wszystkie pozycje oprócz tej jednej.
SMS i mail przeczą sobie nawzajem, i teraz nie wiem, normalnie wyślą tą rzecz, tylko wystawią na to nową fakturę? Czy anulowali mi zakup tego i ewentualnie muszę kupić jeszcze raz? Ktoś tak miał i jak finalnie się to skończyło?
Towar jest niby dostępny i mogę go zamówić...
  • 2
  • Odpowiedz
@Lookazz: Prosimy, prześlij nam w wiadomości prywatnej numer Twojego zamówienia, numer telefonu oraz adres e-mail. Przekażemy tę sprawę do weryfikacji :)
  • Odpowiedz