Wpis z mikrobloga

@becyklon W sumie nie wiem jak to działało ale w rome 2 attila i tob wydaje mi sie jakby cała mapa byla zrobiona i gra poprostu wczytywała region gdzie toczy się bitwa ewentualnie dodając jakies obiekty gdy np był atak na armie w obozie albo zasadzka(taki wąwóz się robił). Co do warhammera to nie wiem czym to jest spowodowane. Moze dla tego ze to fikcyjny swiat i ciezko bylo zrobic taki wielki
@becyklon: mi nie przeszkadza nie tyle mała różnorodnośc map, co brak jakiś naturalnych elementów które można wykorzystać do obrony, typu rzeczka, murek, teren spowalniający wroga albo wzgórze którego krawędź to jakaś skarpa po której nie da się wejść
@Aztec26626: No powód jest pewnie taki, że nie chciało im się tworzyć silnika, który obsłuży tak dużo zmiennych dla różnych regionów, ale ciekawił mnie oficjalny powód. Bo kumam koncept, że ręcznie tworzone w teorii są lepsze od losowych, ale tak jak mówisz - raz, że ich jest za mało, a dwa, to niektóre też nie grzeszą urodą i praktycznością.

@lublinmk: ostatnio zacząłem grać Gor-Rokiem kampanię wiru i walcząc ze szczurami