Wpis z mikrobloga

@bastek66: Wiesz co jest najlepsze w tej reklamie? Że marketingowcy wygrali.
Sam osobiście rozprzestrzeniasz ją w internecie, nieświadom zamiarów zespołu marketingowego. Bo przy takich reklamach nastawionych na kontrowersję chodzi właśnie o działanie wiralowe, zmarginalizowanie głównego produktu, żeby "oburzeni" sami stali się jej nosnikiem. Od lat ta sztuczka działa i od lat ludzie się na to nabierają. Kiedyś krytykowano nacechowane erotyką reklamy Magnum, teraz co druga firma robi coś kontrowersyjnego związanego z
@Logan00:
Gniję z bordo hardo nie umiejący w dyskusję.

Twoję następujące sofizmaty to:
- whataboutism / deflection
- ad hominem

What logical fallacy is deflection?
Avoiding engagement with an argument by creating a new one. Also called 'whataboutery', this is the classic red herring or deflection tactic. In the form of 'relativism' it is used to make one's own errors (or crimes) appear smaller by comparison with greater errors (or atrocities,