Aktywne Wpisy
MrBeast +27
Teraz tak:
Kaczor - Natan
Jowko - Lasik
Czarny Polak - jakiś rasista
Kapela - na pewno się ktoś znajdzie.
Kto jeszcze do idealnej gali?
#famemma
Kaczor - Natan
Jowko - Lasik
Czarny Polak - jakiś rasista
Kapela - na pewno się ktoś znajdzie.
Kto jeszcze do idealnej gali?
#famemma
#policja #nocnazmiana #polska
Dzwonię przed chwilą na policję że pijane seby w bloku obok zakłócają ciszę nocną.
Cymbał dyspozytor odpowiada mi, że muszę podać swój adres zamieszkania
Ja mu mówię, że nie, nie muszę = zgłaszając NIE TRZEBA podawać swoich danych, w tym adresu, pamiętajcie.
Ten dalej swoje że muszę... i się rozłącza xd
amamtowdupie.jpg
Po 10 minutach dzowni na mój telefon jakiś pies i pyta się gdzie to zakłócanie, bo było
Dzwonię przed chwilą na policję że pijane seby w bloku obok zakłócają ciszę nocną.
Cymbał dyspozytor odpowiada mi, że muszę podać swój adres zamieszkania
Ja mu mówię, że nie, nie muszę = zgłaszając NIE TRZEBA podawać swoich danych, w tym adresu, pamiętajcie.
Ten dalej swoje że muszę... i się rozłącza xd
amamtowdupie.jpg
Po 10 minutach dzowni na mój telefon jakiś pies i pyta się gdzie to zakłócanie, bo było
Po zakupie rowery na allegro w marcu goodie nie naliczyło mi cashbacku - oczywiście wysłałem reklamację i czekam te 90 dni. Teraz widzę, że miesiąc temu anulowali mi reklamację z powodu "dokonania niezgodnie z regulaminem". Nie dość, że 120 dni czekali z odpowiedzią to jeszcze uwalili transakcję bez żadnego informowania i już nie mogę się odwołać, ani ponownie złożyć reklamacji.. @Goodie_pl czemu każda transakcja powyżej 500 zł nie jest rejestrowana w systemie automatycznie? Za każdym razem muszę składać dla dużych kwot ręczenie transakcję, bo wasz system tego nie łapie.... Czemu nie dostałem żadnej informacji o odrzuceniu reklamacji na maila? Może ktoś miał podobną sytuacje? Da się coś z tym jeszcze zrobić?
https://letyshops.com/pl/winwin?ww=23580787
1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
2) numer lub screen transakcji lub reklamacji, której dotyczy problem.
3) datę transakcji oraz nazwę sklepu, w którym został dokonany zakup,
Może paść prośba o wysłanie:
4) screena koszyka zakupów z danymi produktami.
5) screena potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).