Wpis z mikrobloga

#goodie

Po zakupie rowery na allegro w marcu goodie nie naliczyło mi cashbacku - oczywiście wysłałem reklamację i czekam te 90 dni. Teraz widzę, że miesiąc temu anulowali mi reklamację z powodu "dokonania niezgodnie z regulaminem". Nie dość, że 120 dni czekali z odpowiedzią to jeszcze uwalili transakcję bez żadnego informowania i już nie mogę się odwołać, ani ponownie złożyć reklamacji.. @Goodie_pl czemu każda transakcja powyżej 500 zł nie jest rejestrowana w systemie automatycznie? Za każdym razem muszę składać dla dużych kwot ręczenie transakcję, bo wasz system tego nie łapie.... Czemu nie dostałem żadnej informacji o odrzuceniu reklamacji na maila? Może ktoś miał podobną sytuacje? Da się coś z tym jeszcze zrobić?
  • 5
@Quavosha: opisz, proszę, na priv dokładnie sytuację i podaj:
1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
2) numer lub screen transakcji lub reklamacji, której dotyczy problem.
3) datę transakcji oraz nazwę sklepu, w którym został dokonany zakup,
Może paść prośba o wysłanie:
4) screena koszyka zakupów z danymi produktami.
5) screena potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).