Wpis z mikrobloga

#monsterslayer
Wiem że w wersji w soft launche nemety były tak zorganizowane, że trzeba było pokonać wszystkie potwory na jednum pasku HP, uważam że takie rozwiązanie jest o iwoeel lepsze niz reset HP po każdym potworze, ogólnie powinny być ewentualnie level hard nemety gdzie właśnie mamy jeden pasek HP lub co najmniej takie z wolniejszymi potworami np dwa z jedną czaszką i ostatni z dwiema, lub full jazda z legendą na koniec, gra zebrała slabse opinie bo była "są trudna" jak się nie blokować i dostaje się te minimum obrażeń to gra jest za łatwa. A widziałem w niejednym miejscu "parowanie powinno zatrzymywać 100% obrażeń". Wtedy to bym po walce z legendą wychodził z full hp, pptrzenne są trudniejsze wyzwania
  • 4
@Cernold:

Wiem że w wersji w soft launche nemety były tak zorganizowane, że trzeba było pokonać wszystkie potwory na jednum pasku HP, uważam że takie rozwiązanie jest o iwoeel lepsze niz reset HP po każdym potworze,


Nigdy w życiu bym nie chciał takiego rozwiązania XDD musieliby zmienić całkowicie system walki, że jak robisz perfect parry to nie dostajesz obrażeń. Przy tych ostatnich potworkach to przy perfect parry czasami potrafią zjechać życie