Wpis z mikrobloga

Hej, mam pewnie pytanie: Spotkaliście z błędem, żeby po jednej gierce zniknął wam czempion, którego kupiliście? Tak było w moim przypadku, kupiłem sobie Zeda, zagrałem nim jeden mecz po czym wyszedłem z ligi. Kiedy zalogowałem się następnym razem i chciałem nim zagrać mecz, to nagle okazało się, że go nie ma. Esencję, którą wydałem na kupno Zeda też zniknęła. Powinienem pisać do supportu, czy jest na to jakieś rozwiązanie?
PS. Nie refundowałem go, jakbym tak zrobił zwróciłaby mi się esencja
#leagueoflegends
  • 8
  • Odpowiedz
@Wimix21 Udało się, odpisał mi support i odzyskałem mojego Zeda, dzięki za pomoc jeszcze raz. Post zostawiam, może ktoś będzie w podobnej sytuacji.
  • Odpowiedz
@Snipes fajnie że Tobie zwrócili, mi napisali że nie mogą zweryfikować czy champion którym grałem, był w moim posiadaniu (był to Skarner).
Kiedy napisałem im, by sprawdzili datę zakupu postaci, to odpowiedzieli, że teraz tego nie mogą zrobić, a ja nie mam dowodów że tą postać miałem, więc zamykają zgłoszenie xD
  • Odpowiedz
@JohnnyBrawo: Ja opisałem krótko, w sumie tak jak napisałem w poście - do tego wysłałem trzy screeny - jeden, przedstawiający screen z zakupu, drugi - pokazujący, że mogę go refundować, trzeci - że jest zablokowany. Nie wiem, czy to coś wniosło, ale wolałem wysłać, żeby nie było wątpliwości dla supportu.
  • Odpowiedz