Wpis z mikrobloga

Zaczynam grę w Albion online i nie do końca jestem pewny wyboru zbierania surowców. Poszedłbym w zbieranie skóry jednak jestem początkujący i nie wiem czy wiąże się to np. Z łucznictwem a kopanie rudy (które brzmi dosyć nudno) z wojownikiem który potrzebuje żelaza itp na różne bronie i zbroje. Jakieś sugestie?

#albion #albiononline
  • 15
  • Odpowiedz
@Emerszz: nie ma zadnych klas :P. Mozesz zbierac np kamien i grac tylko dpsami, czy kimkolwiek bedziesz chcial. Ale ogolem, jesli nie grasz zaraz po server maintenance, to raczej nie oplaca sie zbierac - chyba, ze po prostu to… lubisz.
  • Odpowiedz
@WykoplayerSsie: no ale są bulidy, nie da się chyba wszitkiego wymasować, coś jak diablo 2 w sensie że nie chcę żeby potem nie dało się tego cofnąć. Chyba że się da wszystko wymasować i na przykładzie pójść w zbroje i miecze a po wymaksowaniu pójść w łucznictwo np i później sobie żonglować stylem gry. nigdy nie grałem dużo w mmorpg i mało się znam:)
  • Odpowiedz
@Emerszz: ta, tu mozesz miec wymaksowane wszystko. Najbardziej uniwersalny jest cloth/robe glowa/klata/buty + dowolny setup broni, bo dziala z roznymi broniami (cloth daje wieksze bonusy fo atk i leczenia). Ja po 3 msc mam frosty 700/700, cursy 700/700 i luki 350/700 z drobnymi spearami jakies 220/700 oraz cale praktycznie drzewko wszystkich cloth/robe helmow, klat i butow.
Na bitki chodze wyfejmionymi rzeczami bo mi o wiele taniej wychodzi dzieki speckom wyciagnac fajne
  • Odpowiedz
@Emerszz: możesz wymaksowac wszystko, sam mam każde drzewko gather na T8. Kamień jest najdroższy, jest niesamowita różnica między kamieniem, a innymi surowcami, za to drewno to totalne dno, zbieranie skóry jest ok, masz bonus w postaci szansy na drop mounta, za to skornicy są najbardziej podatni na ganki
  • Odpowiedz