Wpis z mikrobloga

Hejka Mireczki, czy to normalnie, że @play_polska sprzedaje usługę, a w trakcie umowy pozbawia klienta możliwości korzystania z nie ale płatności chętnie przyjmuje? Czy takie „aferki” są na porządku dziennym w Play?
Wrzucę później screen z mejla otrzymanego od „Obsługi Klienta”.

#internet #internetmobilny #play #aferaplay
  • 5
  • Odpowiedz
  • 0
@Flamaster1231: Na szczęście kończy się umowa i napisałem wypowiedzenie. Od 2 lat korzystam z internetu mobilnego w małej miejscowości. Przez pierwszy rok usługi było w miarę Ok - wystarczająco dla mnie. Ale im bliżej końca umowy, tym gorzej. Od 2 miesięcy praktycznie 0 zasięgu i brak internetu - po stronie Play oczywiście za każdym razem „U nas działa”. Dziś otrzymałem mejla po kolejnym zgłoszeniu, że „w mojej miejscowości nie ma
  • Odpowiedz
@szrono: Generalnie rzecz biorąc możesz się domagać od nich żeby Ci zmniejszyli rachunek o dni w których nie miałeś możliwości korzystania z usługi, chociaż to więcej przepychania z nimi będziesz miał niż to warte. Jedyne co zostało to czekać na koniec umowy i żegnając się pozdrowić środkowym palcem
  • Odpowiedz