Wpis z mikrobloga

Witam.
od 2k kilometrów #!$%@? na nowym przyjacielu ile fabryka ( i noga) dała.
Zauważyłem, ż przy konkretnym depnięciu, kiedy łańcuch jest na 8, lub 9 zębatce, to szoruje już po przedniej przerzutce... ( napęd 2x9).
Nie da się tego wyregulować tak, żeby nie tarło na skrajnych przełożeniach.
Opłaca się przechodzić z kwadratu na hollowtech 2?
Będą odczuwalne zmiany w sztywności i zniweluje ocieranie o przedni wózek?
Na koniec dodam, że w zeszłym roku strzeliłem 14k na #triban100 ale tam był napęd 1x7.
Z góry dziękuje z odp.
#gravel
sillything - Witam.
od 2k kilometrów #!$%@? na nowym przyjacielu ile fabryka ( i nog...

źródło: comment_1624734589aG1uXonzOzQqFz98gOrWNf.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@Ziombello: różnica głównie w przyspieszaniu i prędkości. W #triban100 miałem 25c. Zbierał się, jak głupi i łatwiej było utrzymać dużą prędkość.
W tyn jest 37c i lekka kostka, więc trochę ciężej, ale nadrabia na leśnych ścieżkach. Jest też większy komfort, bo szersza kierownica.
Spodziewałem się jakichś innych odczuć ze względu na widelec carbon, ale nie widzę różnicy.
Tribana zostawiłem na dojazdy do pracy i katowanie po mieście.
sillything - @Ziombello: różnica głównie w przyspieszaniu i prędkości. W #Triban100 m...

źródło: comment_1624782118Ut0IgYN97GC0QXJ7axfs00.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz