Wpis z mikrobloga

@ThatPart: teoretycznie lepiej próbować przez sklep (rękojmia), ale LG wiem że wysyła do mieszkania techników którzy na miejscu wymienią matrycę - rób foty i pisz może bezpośrednio do LG, odpadnie też transport tego. Daj znać jak poszło
  • 1
@kebab_z_kota: Siemanko, problem zgłosiłem bezpośrednio do LG, wysyłając zdjęcia usterki.

Wysłali do mnie dwóch serwisantów, którzy zrobili zdjęcia i spisali protokół, ale zanim zdążyli przyjechać, problem sam zniknął xD

Po rozmowie z nimi wyszło na to, ze to mogło być spowodowane światłem, które padało bezpośrednio na TV. Póki co usterka nie wraca, także jest git
@ThatPart: supcio wyszło, dzięki za odpowiedź. A powiedz mi jeszcze, wystarczyło że miałeś paragon/fakture czy obowiązkiem jest karta gwarancyjna? Spotkałem się z tym, że z elektroniką często miałem pustą niewypełnioną kartę i gwarancja była rozpatrywana dowodem zakupu, ale w tym wypadku - gdybym chciał w razie czego bezpośrednio do LG uderzać - nie wiem czy wystarczy faktura z mediaexpert. Anyway chyba ich po prostu przycisnę, żeby mi ją wypisali... za 2h
  • 1
@kebab_z_kota: Wystarczył jedynie dowód zakupu - w moim przypadku faktura, a do tego zdjęcie identyfikatora z numerem seryjnym. Karty gwarancyjnej mi nie ruszali, także niestety nie mam pojęcia. W każdym razie, tv jest świetny - miłego użytkowania :)