Wpis z mikrobloga

@milkas98: Dasz radę cumplu, nie martw się. Jesteś silniejszy niż ci się wydaje. Pamiętaj że nasz własny mózg często lubi nas sabotować z czego wynikają później różne dziwne myśli, w moim przypadku takie że albo mnie wszyscy nienawidzą albo ja wszystkich nienawidzę. Głowa dumnie podniesiona do góry i do przodu.
  • Odpowiedz
@Hektorrr: nigdy nie było jakoś super, pamiętam że od czasów podstawówki chodziłem do psychologów i psychiatrów, nawet byłem na terapii indywidualnej i grupowej ale ostatnie 7 lat to dla mnie równia pochyła. Podjąłem złe decyzje życiowe ale patrząc z perspektywy czasu nie za bardzo miałem wyjście. Studiuję juz 4 rok, bo jeden kierunek mnie prawie wykończył a teraz na sam koniec zwątpiłem w sens tego wszystkiego bo sobie nie radzę.
  • Odpowiedz
@milkas98 Spokojnie zatem. Wiesz, podobne odczucia ma wiele osób, które cierpią na depresję, o beznadziejności, o braku sił, o braku motywacji i znam takie, które pomimo, że są fantastycznymi ludźmi twierdzą, że nic nie potrafią.
Depresja to prawdziwy wagon towarowy, który trzeba że sobą ciągnąć.
Dobra wiadomość jest taka, że ta beznadziejność, te myśli to efekt właśnie depresji i jej wpływu na funkcjonowanie Twojego mózgu. I gdy tylko farmakoterapia się wstrzeli i zacznie działać powinieneś poczuć się dużo lepiej.
Kluczem jest kontynuowanie farmakoterapii i jeżeli leki nie będą działać to po prostu ich zmiana.

Musisz pamiętać, że wykonanie kroków w stronę lekarza może wydawać się ciężkie i niewygodne ale to jest właśnie najskuteczniejsza droga do pokonania
  • Odpowiedz