Wpis z mikrobloga

#mtg #inwestycje
Mirki z tych tagów, tak ostatnio zastanawiałem się nad długoterminowym chronieniem moich złotówek przed inflacją i pomyślałem że może warto zakupić kilka kartonów boosterów i choć je do szafy.

Na pierwszy rzut oka one nie będą raczej taniały bo po jakimś czasie nakład się wyczerpuje i nie wydaje mi się żeby one z czasem taniały bo booster boxy z lat poprzednich kosztują tyle samo albo więcej.

Wie ktoś więcej coś na ten temat, w sensie czy wystarczy kupić bylejaki core set czy raczej trzeba szukać jakichś pierwszych edycji i tak dalej.

Jakieś przemyślenia, warte to zachodu? Może ktoś próbował?
  • 14
  • Odpowiedz
@SHOGOKI: Nie znam się ale się wypowiem xD

Na Twoim miejscu celowałbym w boosterboxy z U-setów. Miały dosyć małe nakłady + nie ma ryzyka, że wyjdą jakieś lepsze dodatki które sprawią, że karty z posiadanych przez Ciebie dodatków stracą na wartości.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Rak_Codzienny co to jest u set xd... ale nie, tera poważnie co to jest bo nie wiem¯_(ツ)_/¯

@tyrytyty na arenie też faje kombosy wychodzą, te dobierańce są spoko tylko szkoda że za golda albo blinkblink()
  • Odpowiedz
@tyrytyty: zakładam, że @SHOGOKI nie zna gry. Nie będzie znał mechaniki i sentymentu który kreuje ceny. Totalnie bez sensu jest radzić, żeby kupował RL i Vintage. Uważam, że sama inwestycja w vintage/rl jest świetna. Sukcesywnie robiłem to przez ostatnie 3 lata i mam licznik kasy w oczach jak odświeżam ceny z tygodnia na tydzień.

@SHOGOKI boosterboxy ale to musisz się nastawić na longterm (3+ lat). Gdybym ja miał iść w boosterboxy
  • Odpowiedz
@SHOGOKI: Sorry Un-sety. Un-sety to takie żartobliwe dodatki, które nie są legalne w żadnym formacie.
Do tej pory wyszło ich 4:
Unglued
Unhinged
Unstable
Unsanctioned