Ahoj! Dacie w końcu możliwość przekazywania GBtów w obrębie jednego abonenta? Proszę no, zróbcie coś z tym w końcu... Skoro możemy z GB coś kupić w Waszym sklepie, to dlaczego nie da się ich przekazać??? Serio, choćby w obrębie numerów jednego konta abonenckiego. Tylko nie piszcie, że "pomyślimy/jest to na naszej liście" - bo to już słyszałem :-)
@Panda1112: @wzr1one: I ja również tu pytałam :( @MobileVikingsPL - zapamiętałam, że stoją za tym jakieś kwestie techniczne, no ale skoro konkurencja z Flex na to pozwala, to dlaczego Wy nie możecie?
@Panda1112 @roza_nieduza @wzr1one: Póki co nie mamy w najbliższych planach wprowadzania transferu GB. Nie jesteśmy wielką korporacją, w której dziesiątki ludzi pracuje nad jedną usługą, a raczej grupą pasjonatów - to, że mamy jakiś pomysł na liście, nie znaczy że wdrożymy go od razu. Przekazywanie GB ma niski priorytet, bo sprawdziliśmy temat i większość Vikingów nie ma takiej potrzeby. Rozumiemy, że dla Was może to być fajny dodatek, ale musimy odpowiednio
@MobileVikingsPL: Ale przecież ja nie proszę o zmiany w interfejsie Waszego programu obsługi abonentów oczekując, że posiadane GB staną się nową kryptowalutą...Naprawdę wystarczyłoby mi, że dzwonię na infolinię a tam któryś Wiking czy Viqueen po prostu ręcznie odejmuje GB z jednego konta dodając je w drugim. W obrębie jednego abonenta. I nie mów, że się nie da bo jednak konsultant ma władzę ofiarować użytkownikowi pakiet - więc może dodawać
@MobileVikingsPL: Nie chcecie być najlepsi, to nie ¯\(ツ)_/¯ Natomiast:
1. " Przekazywanie GB ma niski priorytet, bo sprawdziliśmy temat i większość Vikingów nie ma takiej potrzeby." jak sprawdziliście? Bo idę o stówę, że jakbyście zrobili ankietę wśród osób posiadających u Was >1 numer wyszłoby coś zgoła innego.
2. "W tej chwili większość naszej pracy jest skierowana w uruchomienie oferty internetowej._" ale to już było - VikingNET (15, 35
@Panda1112: Vikingu, rozumiemy że Tobie się ten pomysł podoba, jednak to nie jest tak, że nie jest wprowadzony dlatego, że nie wpadliśmy jak to wykonać. Fajnie, że masz propozycje w jakim kierunku mamy się rozwijać i że dzielisz się nimi, ale jeżeli wprowadzimy tę usługę, to nie dlatego że ktoś przekonał nas na wykopie. ( ͡°͜ʖ͡°) Odpowiadając na Twoje pytania: 1. Znaczna większość Vikingów (także
#mobilevikings #siecikomorkowe #operatorzykomorkowi
Macie na zachętę i działajcie:
@MobileVikingsPL
@MobileVikingsPL no nieee... Ja to jakbym był operatorem to bardzo bym się wstydził jakby Orange coś miał a ja bym jeszcze tego nie miał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. " Przekazywanie GB ma niski priorytet, bo sprawdziliśmy temat i większość Vikingów nie ma takiej potrzeby." jak sprawdziliście? Bo idę o stówę, że jakbyście zrobili ankietę wśród osób posiadających u Was >1 numer wyszłoby coś zgoła innego.
2. "W tej chwili większość naszej pracy jest skierowana w uruchomienie oferty internetowej._" ale to już było - VikingNET (15, 35
1. Znaczna większość Vikingów (także