Wpis z mikrobloga

Mirki. Co najlepiej poczytać w kontekście zakupu #bitcoin ? Nie znam się na temacie, mam trochę funduszy z których strata mógłbym się pogodzić wiec chciałem zainwestować. Jak zacząć? Z jakiego serwisu korzystać? Jest jakiś spoko tutorial tłumaczący temat? #kryptowaluty
  • 19
  • Odpowiedz
@Familiar: Dźwignia 125x na binance i albo pójdzie w górę albo w dół, szanse fifty fifty. A tak na serio to "standard bitcoina" Na YT jest pełno materiałow - jarzombek, phil konieczny, krypto ekipy nie polece bo to dziwni ludzie, którzy mam wrażenie w dużej części mają płacone za polecanie niektórych rzeczy. Może jeszcze krypto raport
  • Odpowiedz
@Familiar: Są na YT liczne tutoriale dotyczące giełd (najczęściej przy współpracy z daną giełdą), więc lepiej też ogarnąć jakie kto ma możliwości (np. konto walutowe i przelewy sepa w euro). Dodatkowo warto obejrzeć kilka analiz, bo inaczej będzie klasyczne kupno na górce i sprzedaż na dołku. Eksperyment ciekawy, bo ćwiczy cierpliwość - btc spadnie o 5% i już będzie tu milion komentarzy, że bańka pękła, cena za 5 minut spadnie do
  • Odpowiedz
@whyhellothere40: binance to jest giełda kryptowalut, w to nie da się wejść, to jest taka platforma gdzie możesz kupić różne krypto . Chyba że mówisz o BNB to to jest krypto Binanca, ja tam mam kilka BNB ale mam dość spory portfel więc jego wartość u mnie to może 5%
  • Odpowiedz
@whyhellothere40 najbezpieczniejsza opcja jest przechowywanie na portfelu sprzętowym. Jeśli masz jakieś drobne, to możesz pomyśleć o portfelu na telefon (np. Mycelium).

Przechowywanie dłuższy czas środków na giełdzie to proszenie się o kłopoty, nawet w ostatnim czasie wysypały się 2 polskie giełdy, a kasa już pewnie będzie nie do odzyskania.
  • Odpowiedz