Wpis z mikrobloga

@arturo1983: Mam to samo od piątku, tyle że z Aliora, nie z Aliorkantoru. Formularz pomocy nie działa (xD) więc będę tam dzwonił jutro z #!$%@?, Dziś mi się nie chce psuć dnia.

Pisali coś o zmianach w autoryzacji przelewów, i już je wprowadziłem. Transakcje do innych miejsc niż Revolut działają.
  • Odpowiedz
@arturo1983: @testaccount9432: Chyba coś naprawili. Dodzwonić się do nich nie dało, i nikt łaskawie nie odpowiedział na moje zgłoszenie sprzed 2 dni (formularz kontaktowy łaskawie zadziałał w poniedziałek), natomiast przy próbie dzisiaj przyszło mi powiadomienie, że muszę ustawić e-PIN do karty. Po ustawieniu e-pinu transakcja z jego użyciem przeszła.
  • Odpowiedz
@testaccount9432: Masz ustawione smsy autoryzacyjne? Tam też się coś pozmieniało, i też trzeba było to ustawić - zaczęli pobierać opłaty od SMSa, i trzeba wybrać konto, z którego to idzie (zrobiłem to wszystko piątek). Dzisiaj ustawiłem e-pin i zaktualizowałem apkę revoluta do najnowszej - po tym wszystkim przeszło.
  • Odpowiedz