Wpis z mikrobloga

Park maszynowy na tą chwilę: Nissan Leaf, Nissan Patrol, Toyota Prius i Ford Ka, więc o ile te dwie pozycje to w sumie maksymalnie 40k ,,razem", to Patrol coś pewnie w granicach 70k(podawał kiedyś, że taki zrobiony przez jego kompana Przema to najbiedniej 50k) i raczej na 90 % jest to ,,spółka" 50%/50% z Przemem i chcą na jego wynajęciu w przyszłości zarobić, to Leaf przy obecnej wartości to granica 100k, więc wychodzi na to, że 200k w autach jest. Nie jestem z US, nie jestem też jakimś mocnym zwolennikiem ,,jego lustracji", ale lekko śmieszny jest argument z LIVE, że firmy są na matkę, bo nie miał 18 lat jak je zakładał, a prawda jest taka, że ,,karę administracyjną" dostała matka za szkołę językową, kiedy robili biznesy jeszcze z Łysą i ma to na celu ,,uratowanie jego osoby" w razie ewentualnego procesu, bo nawet jak emerytka w okolicach 80 lat nie zapłaci grzywny to też nikt od niej tego nie ściągnie, bo emerytura ,,biedna", a do więzienia za tzw. ,,długi" w tym wieku się nie idzie. Morał jest taki, że etap Łysej i ,,odkuwania" zakończył się na dobre.
#mocnyvlog
  • 8
  • Odpowiedz
@Sylwiusz89: Patole trzymają cenę, możesz kupić szrota za 10k a nawet patrola za 300-400k, silnik 4.2td jest przez patrolowców poszukiwany, jednostka posiadając wysoki moment obrotowy od samego dołu pozwala na dzielną pracę w terenie. Licząc naprawy, koszta przygotowania auta oraz ewentualne modyfikacje (przykładowo zawieszenie foxa do y61 z możliwoscią regulacji twardosci to minimum 11k za same amory, dolicz do tego sprezyny, modyfikacje zawieszenia aby miec dobre wykrzyze oraz komfort i nagle
  • Odpowiedz