Wpis z mikrobloga

@Chojrack: nie zapisałem. Ale wysłałem im screenshot z błędem na stronie i napisałem coś w stylu że usługodawca nie wywiązał się z umowy po zakupie PPV choć wina była po jego stronie co sam przyznał w oświadczeniu. I do niego też dałem załącznik.
@pafeo: a w którym momencie kogos wyruchali na hajs? Kupiłeś dostęp do gali, mieli chwilowe problemy techniczne, które wpłyneły na każdego użytkownika. Mimo wszystko możesz teraz obejrzeć powtórkę całej gali, a nawet dostałeś powtórki poprzednich gal w ramach rekompensaty. Nikt nikogo nie oszukał, trzeba czytać regulaminy.
Jak kupisz sobie Fifę i wywali serwery to też się spłaczesz i będziesz chciał zwrot? Już uważaj, bo go dostaniesz xDD
@WscieklySasquatch: co ty piszesz za głupoty... Chwilowe problemy techniczne? Całą gale tak było. Cała atrakcja takiego przedsięwzięcia to emocje NA ŻYWO. #!$%@? mnie obchodzą powtórki. Zapłaciłem za usługę której nie wykonali. Jeszcze mi powiedz że usuwanie konta, reklamacji bez rozpatrzenia i podobno nawet formularza jest spoko... Mam opcję reklamacji w banku i z niej skorzystam.
@WscieklySasquatch: Nie masz nic do gadania trollu. Mam nadzieję że wszyscy zgłoszą reklamacje.
@Chojrack: @timeofthe: mi napisali na https://help.famemma.tv/hc/pl/requests/ żebym zgłaszał przez https://famemma.tv/#/konto/zgloszenia a tam też już zgłaszałem 7 marca. Problem w tym że w tym formularzu nie ma możliwości załączenia opisu ani screenów. Taka możliwość jest tylko tu https://help.famemma.tv/hc/pl/requests/ a stąd mnie wyganiają na https://famemma.tv/#/konto/zgloszenia dlatego napisałem im że żądam rozpatrzenia reklamacji bo mają dysfunkcyjny formularz reklamacyjny. Napisali: