Wpis z mikrobloga

Mam 2 pady, jeden z zestawu i drugi zakupiony w innym sklepie i w jednym już coś się zaczęło dziać z analogami i chciałbym go oddać na gwarancje. Problem jest taki, że nie wiem który pad jest który i do którego sklepu mam oddawać. Wiecie może jak je odróżnić? Jakoś po numerach? Na fakturze ani pudelku od tego dokupionego pada nie widzę żadnych numerów.
#ps5
  • 10
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@quag7 ale tak czy tak chyba będę musiała im przedstawić jakąś fakturę i nie będę wiedział którą czy nie trzeba im nic pokazywać?
  • Odpowiedz
Nie musisz, po prostu rejestrujesz go na stronie i zgłaszasz problem. Jeśli koniecznie chcesz reklamować przez sklep to lepiej wtedy skorzystać z rękojmi. W przypadku gwarancji sklep staje się tylko zbędnym pośrednikiem
  • Odpowiedz
@DawidXO: wysyłałem bezpośrenio do sony i nie chcieli żadnego potwierdzenia zakupu. Zadzwoń do nich na infolinię. Miałem problem z trigerrem R2. W środę wysłałem, a dziś info że odsyłają do mnie przesyłkę. I chyba nowy pad bo podali inne numery seryjne (przesyłka idzie z Francji). za wysyłkę nic nie płacisz, dostajesz od nich gotową etykietę i dostarczasz paczkę do punktu DPD.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@quag7 w przypadku chęci skorzystania z rękojmi mogę od razu wnosić o wymianę na nowy czy wtedy sklep się zajmuje naprawą czy jak to wygląda?
  • Odpowiedz
Klepiesz samemu pismo (wzór z neta wystarczy), w którym możesz od razu wnosić o wymianę towaru na nowy wolny od wad. Natomiast sklep niekoniecznie się musi zgodzić i w odpowiedzi próbować namawiać na naprawę, wtedy trzeba trochę ich przycisnąć. Szczerze mówiąc pada najlepiej wysyłać do sony. Dużo szybciej to ogarniesz, masz pewność, że lepiej opiszesz zgłaszany problem, będziesz wiedział na bieżąco na jakim etapie jest proces i też jest szansa że dostaniesz
  • Odpowiedz