Wpis z mikrobloga

Kolejna porcja melancholii, czyli wspominamy stare #gryzgazetek.
Jeżeli chcesz być wołany do kolejnych wpisów, zostaw plusa.

Dzisiaj na tapet bierzemy Bad Mojo, filmowa gra w której wcielamy się w karalucha - pokonując kolejne to obrzydliwe i karykaturalne miejscówki. Tym co nawet dzisiaj wprawia mnie w osłupienie, to jakość i obrzydliwość lokacji które twórcy wygenerowali na potrzeby tej produkcji. Szanuje ich za pomysłowość do wizualizacji tego co trzymali w swoich studenckich kawalerkach, na potrzeby gry. Rozgrywka była przeplatańcem, robaczej skradanki z przerywnikami filmowymi - dosłownie filmowymi, bo grali w nich żywi aktorzy.

Oceny wyglądają całkiem dobrze, jak na lata kiedy zdecydowanie krytyczniej podchodzono do gier: 6/10 według gry online oraz 7/10 z średniej na metacritic.

Rok produkcji 1996 - była dołączone do clicka w 04.2007r. Dzisiaj jest dostępna na Steam


Nie chcesz powiadomień? Daj na czarnoliste - #gryzgazetek
#gimbynieznajo #gry #retrogaming #staregry #nostalgia
trejn - Kolejna porcja melancholii, czyli wspominamy stare #gryzgazetek. 
Jeżeli chc...

źródło: comment_1612548980NjQoK0EljKNeepfcN2ImG8.jpg

Pobierz
  • 7
@trejn: tej a pamiętasz gre widok był z gory, autami sie jeździło i strzelało do innych? Sprzedawało sie w miedzy czasie tequile w innych miastach itp. Widok z góry był. Gra na jakiejs pustyni sie toczyła albo #!$%@? wie gdzie. Pamietam ze zaczynało sie żółtym garbusem i shotgunem z jednej strony tylko
@dredziarz: A z których lat mogło to być. 2D czy 3D? mi do głowy przychodzi Super Skidmarks, większość gry działa się na pustyni. Były garbusy, ale nie było strzelania.