Wpis z mikrobloga

Czołem mireczki, jestem nowy w #aliexpress i w związku z tym mam pytanie. Kupiłem przedmiot, który moim zdaniem nie działa poprawnie i wydaje mi się, że widzę tego przyczynę. Wysłałem zdjęcia uszkodzenia do sprzedawcy ale ten mnie totalnie olał. Więc otworzyłem spór i zaczął ze mną pisać. Ogólnie kupowałem z Polskiego magazynu więc chciałem po prostu odesłać i dostać nowy towar, ale sprzedawca powiedział, że tak nie możemy zrobić. Zaproponował wysyłkę uszkodzonej części i zwrot 15USD. Nie zgodziłem się bo nie jestem przekonany czy tylko ta część jest przyczyną, nie wiadomo czy by to wysłał i ile by do mnie szło, no i zapłaciłem 74 USD. Napisałem, że się nie zgadzam więc zaproponował, że max co może zrobić to 20USD zwrotu a jeśli chce całość to mam wysłać do nich paczkę (?). Ogólnie trudno się z nimi dogadywać. I pytanie brzmi, w jaki sposób rozwiązać tę sytuację? Co się stanie jak nie zaakceptuję tego co zaproponują w sporze? Jak nie dać się tutaj załatwić?
  • 8
  • Odpowiedz
Ogólnie kupowałem z Polskiego magazynu


@PierwiastekZdwoch: Jesteś Niemcem? ;>

w jaki sposób rozwiązać tę sytuację?


Dogadać się, przekonać arbitra. Nie ma innych możliwości.

Co się stanie jak nie zaakceptuję tego co zaproponują w sporze?


To samo, co zawsze. AliExpress wkroczy. Masz to napisane…

Jak nie dać się tutaj załatwić?


Być rzeczowym, przekonującym, z dobrymi dowodami i sensownymi propozycjami.
Czyli tak samo jak zawsze i wszędzie.
  • Odpowiedz
ale jakie są tego konsekwencje?


@PierwiastekZdwoch: Jako arbiter podejmują decyzję rozsądzając spór.


Jak zwykle kończą się takie spory?


Gdybym miał ocenić na podstawie moich doświadczeń, to napisałbym, że w 100% po myśli kupującego. ;-)
  • Odpowiedz
  • 0